فاکس بلاگ

معرفی انواع درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت بسیار زیادی وجود دارد که دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشند به همین خاطر باید در مورد این درب ها اطلاعات کافی داشته بشید به همین خاطر در ابتدای این مقاله قصد داریم در مورد انواع مختلف درب های ضد سرقت با شما صحبتی داشته باشیم. با اکباتان درب همراه باشید.

درب های ضد سرقت یکی از بهترین و به صرفه ترین شیوه ها برای بالا بردن سطح امنیت ساختمان ها هستند. حتما برای شما هم پیش آمده که با خارج شدن از خانه دلبندتان برای یک مدت طولانی یا رفتن به سفر تفریحی، مدام دغدغه ی فکری این را داشته باشید که ممکن است خانه شما را دزد بزند! دوربین های مداربسته، دزدگیرهای پر سر و صدا و سپردن به همسایه معتمد هر یک ایراداتی دارند که باز هم ریسک دستبرد زدن به خانه شما را خیلی کاهش نمی دهند، اما درب های ضد سرقت ضریب امنیت خانه را به شکل محسوسی افزایش می دهند.

یکی از درب های ضد سرقتی که باید با آنها آشنا شوید درب های ضد سرقتی می باشد که روکش آنها روکش چوب راش و گردو می باشد که دارای برجستگی ها متفاوتی است و هر کدام از این برجستگی ها باعث شده است که تقسیم بندی های این درب ها به طور گوناگونی متفاوت باشید. درب های CNC و درب ترک محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران ایرانی دارند.

شاسی کشی در بیشتر درب های ضد سرقت به صورت یکنواخت و یکسان صورت می گیرد. ولی در بعضی از درب های ضد سرقت این موضوع کمی متفاوت می باشد برای مثال در درب های ضد سرقت CNC این برجستگی هایی که در بیشتر درب های ضد سرقت وجود دارد چیزی دیده نمی شود.

درب های ضد سرقت CNC

درب های ضد سرقت CNC نسبت به درب های عادی ضد سرقت قیمت تمام شده بسیار کمتری دارند و بهای کمتری برخوردار هستند. ممولا درب های ضد سرقت معمولی از جنس چوب راش و یا چو گردو ساخته می شوند ولی باید این موضوع را بدانید که درب های ضد سرقتی که از چوب ساخته شده اند نسبت به درب های ضد سرقتی که از راش ساخته شده اند گران تر هستند.

در ادامه در مورد درب ضد سرقت باید به این موضوع نیز اشاره کرد که عوامل مختلف دیگری می تواند در بهای تمام شده ی درب های ضد سرقت تاثیر خاص خود را داشته باشند به همین خاطر استفاده از یراق آلاتی که از جنس برنج و یا استیل که در ساخت درب های ضد سرقت اسفاده می شود سبب می شود که در قیمت این درب های تاثیرات بسیار زیادی داشته باشید.

بالا رفتن امنیت در درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقتی که در بازار ارائه می شوند معمولا به صورت اقتصادی برای تمام مشتریان در نظر گرفته می شود که برای تمام مشتریان قابل خرید و مقرون به صرفه باشد به همین خاطر تمام شرایط برای مشتریان در نظر گرفته شده است که از درب های ضد سرقت برای خانه های خود استفاده کنند.

برای اینکه بتوانید درب ضد سرقت خود را در امنیت بسیار بالایی قرار دهید باید از روشهایی که که ممکن است امنیت درب ضد سرقت خود افزایش دهید اطلاعات موجود را در دسترس داشته باشید. یکی از روش هایی که می توانید امنیت درب ضد سرقت خود را بالا ببرید این است که از قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه برای درب های ضد سرقت خود استفاده کنید.

از دیگر مورادی که می توانید برای بالا بردن امنیت درب ضد سرف خود استفاده کنید این است که از قفل های چنگکی برای برای افزایش امنیت درب ضد سرقت خود استفاده کنید به همین به خاطر باید از این آپشنی که در اختیار مشتریان برای بهبود امنیت درب ضد سرقت در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

یکی دیگر از روش هایی که می توانید امنیت درب ضد سرقت خود را بالا ببرید استفاده از ورق های دوبل فلزی می باشد که در این روش ضخامت ورق فلزی داخل درب تا اندازه ی دو میلی متر بالا خواهد رفت و زمان سفارش می توانید از این آپشن برای درب ضد سرقت خود استفاده کنید.

در آخر باید بدانید که درب ضد سرقت ترک یکی از درب هایی کی باشد که در ساخت ان از مواردی همچون پین پشت لولا گاو صندوقی و شب و روز بند و لاستیک های خاصی در ساخت در ب ضد سرقت ترک استفاده شده است که سبب شده امنیت این درب های تا حد بسیار زیادی بالا برود.

منبع: http://seventop.ir/

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.