فاکس بلاگ

ارتباط طراحی سایت و سئو چیست؟

ارتباط طراحی سایت و سئو چیست؟

ارتباط طراحی سایت و سئو بسیار نزدیک است که به طوری که کاملا روی یکدیگر تاثیر می گذارند. بنابراین بهتر است کار طراحی و نیز سئو سایت را به یک نفر واگذار نمایید.

سئو سایت بهتر است از همان ابتدا که سایت در حال طراحی است مورد توجه قرار بگیرد. وگرنه ممکن است وقتی سایت دست سئوکار بفیتد، سئوکار مجبور شود تغییرات زیادی را در سایت ایجاد نماید. به عنوان مثال می توان به موارد زیر از طراحی سایت که در سئو اهخمیت خیلی بالایی دارند و ممکن است دستخشوش تغییر شوند اشاره کرد.

چیدمان صفحه در سئو

چیدمان در سئو سایت اهمیت دارد. در واقع هریک از اجزای صفحه تکه کدی دارند که ممکن است در سئو بسیار حیاتی باشد. همانطور که می دانید گوگل برای ایندکس کردن سایت ها، کد آن ها را می خواند. اگر سایتی دارای کد غیراستاندارد باشد و یا ترتیب قرارگیری و چیدمان خوبی نداشته باشد، ممکن است به درستی ایندکس نشود.

رنگ بندی و فونت نوشته ها در سئو

اگر می خواهید سئو سایت کلاه سفید داشته باشید، باید حتما به رنگ بندی و فونت نوشته ها در مرحله طراحی دقت نمایید. فونت های خیلی ریز و رنگ هایی که با زمینه یکسان باشند از آنجایی که از دید کاربران مخفی می مانند، معمولا به عنوان اسپم شناسایی می شوند.
جایگاه متون سایت در سئو
هر سایتی باید در هر صفحه حداقل ۲ ، ۳ قسمت برای درج مطلب داشته باشد. اگر این بخش در طراحی سایت منظور نشده باشد، ممکن است با تغییرات ظاهری در تم سایت مواجه شوید
با وجود این مشکلات بهتر است کار طراحی سایت و سئو سایت خود را به یک فرد واگذار نمایید. اگر طراحی سایت خودتان را سال ها قبل انجام داده اید و بههر دلیلی نمیخواهید سایت مجدد بزنید یا تمایلی ندارید سئو سایتتان را به شرکت مذکور واگذار نمایید، اشکالی ندارد. کار خود را به سئو سایت کمپانی بسپارید. این مجموعه در صورت تمایل شما و تیم طراحی سایتتان، کلیه ادیت ها را ابلاغ می کند. اگر امکان این کار را هم نداشتید ایرادی ندارد. ما تمام ادیت های شما را انجام می دهیم. گرچه ممکن است کار قدری زمانبر شود اما نتیجه خوبی را در انتهای کار خواهید دید. ارتباط طراحی سایت و سئو همیشه ارتباطی نزدیک بوده و برای پیشبرد کار بهتر است به هر دو مورد توجه زیادی شود.

توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.