فاکس بلاگ

استراتژی ساخت بک لینک و اشتراک گذاری محتوا

استراتژی ساخت بک لینک و اشتراک گذاری محتوا

همانطور که می دانید بک لینک یکی از فاکتورهای موثر در سئو سایت است. برای ساخت بک لینک روش های متفاوتی ارائه و پیشنهاد شده است که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند و در زمان های خاصی کاربرد دارند. اگر شما محتوای باکیفیت تولید می کنید اما تعداد کمی بازدید دریافت می کنید، به کمپین توسعه محتوا توجه ویژه ای بکنید. حتما نگاهی به لینک هایی که ساخته اید بیاندازید، متوجه می شوید که بیشتر آن هایی که از طریق تبادل با وبلاگ ها یا وبسایت ها بدست آورده اید تقریبا بی ارزش هستند. زیرا اکثر وبلاگ ها یا سایت ها فعال نیستند و بروزرسانی نمی شوند. به همین دلیل شما به یک رویکرد مشخص برای ساخت لینک نیاز دارید که به صرف زمان و تلاش بیشتر نیاز دارد، اما معمولا هزینه ای برای ساخت بک لینک لازم نیست پرداخت کنید.

توسعه و به اشتراک گذاری محتوا یکی از بهترین روشهای ساخت بک لینک های بسیار با ارزش از منابع مختلف است. این استراتژی نیازمند همکاری بخش آنلاین روابط عمومی جهت تحقیق است تا بتوانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. همان افرادی که شما تمایل دارید محتوای سایتتان را مطالعه کنند. این مسئله به بدست آوردن بک لینک بیشتر و به اشتراک گذاری بیشتر محتوای شما کمک خواهد کرد.

در این مقاله من یک راهنمایی بسیار جامع و حرفه ای که مهم ترین جنبه های توسعه لینک بر پایه افزایش ارزش محتوا است را برای شما در نظر گرفته ام. حتما این مقاله را با دقت و تمرکز کافی چندین بار مطالعه کنید.

چرا توسعه مهمترین بخش استراتژی ساخت بک لینک شما است؟

با ساخت لینک شما فقط با مخاطبان آنلاین خود ارتباط برقرار نمی کنید. در واقع ساخت و توسعه بک لینک باعث افزایش ارزش محتوای تولیدی شما نیز می شود.

بدست آوردن لینک و ترافیک برای محتوای شما می تواند از روش های مختلفی اتفاق بیافتد. اما برای توسعه مطلب و بدست آوردن مخاطب مرتبط با آن نیاز به زمان بیشتری دارید. در واقع فرآیند توسعه لینک از زمان ایجاد محتوا آغاز می شود.

در ابتدا بخش آنلاین روابط عمومی یا بخشی معادل آن از طریق تحقیق و جست وجو، افراد تاثیرگذار در صنعت شما را شناسایی می کند، بعد از آن شما باید شروع به تدوین و طراحی یک استراتژی کمپین محتوا با محوریت قرار دادن این افراد بکنید تا بتوانید از طریق آن ها بازدید کننده برای محتوای خود بدست آورید و همچنین محتوای خود را به اشتراک بگذارید. برای شناسایی افراد تاثیرگذار می توانید از دو ابزار تاثیرگذار BuzzSumo و گوگل استفاده کنید.

توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.