فاکس بلاگ

دستورالعمل سئو seo guideline

دستورالعمل سئو seo guideline

دستورالعمل سئو یا همان seo guideline ، مجموعه قوانینی است که باید در وبسایتی که قرار است سئو شود اعمال شود. ما این دستورالعمل ها را در این مقاله گرد آورده ایم.

اگر در زمینه سئو مبتدی هستید پیشنهاد می کنیم ابتدا فایل پی دی اف “Search Engine Optimization Starter Guide – Google” را بخوانید. هر سئوکار با توجه به متد خودش از روش خاصی برای بهینه سازی سایت استفاده می کند. اما قوانینی است که بلا استثنا باید در تمام روش ها به کار برده شود. در حقیقت این ها موارد عام سئو هستند که گوگل ان ها را صریحا اعلام کرده است. لیست آن ها به طور کلی به صورت زیر می باشد.

نوشتن محتوای کاربرپسند

 

نوشتن محتوای کاربر پسند در سایت اولویت فعالیت های سئو on-page است. مطالبی که افراد مختلف در گوگل به دنبال آن می گردند را در سایت خود به طور کامل تشریح کنید. وقتی افراد مطالب دلخواهشان را در سایت شما یدا کنند به شما پایند می شوند و همیشه برای خواندن مطالب جدید به سایتتان سر می زننند. علاوه بر این افراد از سایت های خودشان به مطلب مفید شما لینک می دهند. لینک ها تاثیر خیلی خوبی روی سئو سایت دارند.

لینک گرفتن از سایت های دیگر

لینک گرفتن باید طبق اصول خودش انجام شود. این موضوع را به هیچ وجه با خرید بک لینک اشتباه نگیرید. خرید بک لینک به دلایل مختلفی همچون اسپم بودن وبسایت ها، حذف لینک ها، حجم بالا و غیره به ضرر سئو وبسایت است. به جای این کار، سعی کنید طبق دستورالعمل قبلی محتوای قوی تولید کنید تا سایت ها خودشان به شما لینک بدهند. این لینک ها با ارزش هستند. بنابراین در این زمینه تلاش کنید. همانطور که می دانید لینک ها اصول کار کرالرهای گوگل است و برای اینکه سایت خودتان را به گوگل و کاربران نشان دهید باید لینک های خوبی داشته باشید. هرچه اعتبار سایت مبدا بیشتر باشد، لینک ها ارزشمندتر می باشند. توجه داشته باشید گوگل در این زمینه نیز بسیار هوشیارانه عمل می کند و لینک های تقلبی و ساختگی را از لینک های طبیعی تشخیص می دهد.

دسترسی پذیری صفحات سایت

هنگام طراحی، پیاده سازی و به روزرسانی سایت باید دقت کنید که همه صفحات وبسایتتان حداقل از یک بخش دیگر قابل دسترسی باشد. در غیر اینصورت ممکن است از دید موتورهای جستجو و کاربران مخفی بماند. بدین منظور یک ساختا منظم و منطقی برای وبسایت خود ایجاد نمایید. برای تست دسترسی پذیری صحات سایت خود می توانید از مرورگر lynx استفاده کنید. به ویژه اگر از ویژگی هایی نظیر کوکی، جاوا اسکریپت، آی فریم و غیره استفاده می کنید حتما این تست را انجام دهید.

مواردی که باید در سئو از آن ها اجتناب کنید:

یه هیچ وجه تلاش نکنید تا صفحاتی را فقط برای موتورهای ججستجو بسازید. هنوز هم افرادی وجود دارند که صفحات سایتشان را پر از کلمات کلیدی می کنند، محتوای نا مرتبط درج می کنند و یا حتی مطالب را مخفی می کنند تا قط گوگل آن ها را ببیند. حتی اگر سایتی با این روش به صفحه اول گوگل برسد دیری نمی پاید که به طور کلی پنالتی شود. در حقیقت مطالب، لینک ها و صفحاتی که دید کاربران مخفی شود، در دید گوگل اسپم تلقی شده و موجب حذف کل سایت از لیست نتایج جستجو می شود.
تصور نکنید که خرید بک لینک، پلاگین یا هر ابزار دیگری بتواند سایت شما را سئو کند. برخی از افراد و شرکت ها مدعی بوده و تضمین می دهند که سایت شما را در رنکینگ های بالای نتایج جستجوی گوگل می آورند و برای اینکار از انواع پلاگین ها استفاده می کنند و در نهایت بعد از مدتی سایت شما را پنالتی می کنند. در حالی که شرکت هایی همچون سئو سایت ما که سئو سایت کلاه سفید انجام می دهند، با پیروی از دستورالعمل های سئو، سایت ها بهینه می کنند. ما در این مجموعه این فرآیند را به صورت کاملا استاندارد و اصولی از پایه روی وبسایت شما پیاده می کنیم. همچنین بنابر درخواست شما، جلسات مشاوره سئو برگزار می کنیم و در آن به جدیدترین متدها اشاره می کنیم. با روش های استاندارد ما، محتوای وبسایت ها بهبود می یابد و سایت جریان صعودی خود را در نتایج جستجو پیش میگیرد. در حالی که افراد و شرکت های فریبنده تلاش می کنند گوگل را فریب دهند. گوگل در دستورالعمل های خود اعلام کرده که اگر سایت با این مجموعه ها و خدمات دهندگان اسپم وابستگی پیدا کند، سریعا دامنه آن را از ایندکس های خود پاک خواهد کرد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 09 جولای 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.