فاکس بلاگ

سئو سایت بهتر است یا تبلیغات گوگل ادوردز؟

سئو سایت بهتر است یا تبلیغات گوگل ادوردز؟

سئو سایت بهتر است یا گوگل ادوردز؟ این سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش می آید. در حقیقت افرادی که به صورت آنلاین کار میکنند، برای افزایش بازدید از طریق گوگل این سوال را می پرسند.

باید بگوییم هردو روش پیش رو کاربران زیادی را روانه وبسیات شما خواهد کرد. درصد بسیار زیادی از افرادی که در گوگل به جستجو می پردازند، به فکر خرید و یا دریافت خدمات ویژه از شما هستند. این مشتریان بالقوه، می توانند از طریق سئو سایت یا تبلیغات گوگل ادوردز به مشتریان بالفعل برای شما تبدیل شوند. اما در حقیقت کدام یک از این روش ها بهتر، پربازده تر و سودآور تر است. در ابتدا لازم است توضیح کوتاهی از این دو روش بدهیم تا افراد تازه کار بتوانند راه خود را آسان تر انتخاب کنند. قبل از آن پیشنهاد می کنیم مطلب “سئو سایت: تبلیغات گوگل ادوردز” را بخوانید.

سئو وبسایت

سئو وبسایت در حقیقت مجموعه ای از علوم و روش های برخورد با موتورهای جستجو از جمله گوگل است. در سئو، باید تمام استانداردها و قوانین گوگل را روی سورس برنامه نویسی شده سایت، اعمال کرد. بعد از آن نکاتی را در هنگام به روز رسانی سایت در نظر گرفت. مجموعه فعالیت هایی نیز در خارج است سایت لازم است که از آن جمله ساختن لینک در وبسایت های مختلف و فعالیت در شبکه های اجتماعی است. تمامی این روش ها باعث ایجاد وبسایتی می شود که گوگل آن را به آسانی پیدا می کند، محتوای آن را می خواند و به آن علاقه مند می شود. در نتیجه اطلاعات مفید این سایت در دایرکتوری های گوگل ذخیره می شود و در نتایج جستجو به کاربران نمایش داده می شود. حال در این میان باید سعی کنید از رقبای خود فعال تر باشید و اصولی تر کار کنید تا بتوانید جایگاه آن ها را در صفحه اول گوگل از آن خود کنید. در سئو، هر سایتی که بخواهد به صفحه اول گوگل برسد، ناچار است جای وبسایت دیگری را بگیرد چرا که در صفحه اول گوگل تنها ۱۰ سایت قرار دارد. در صورتی که در گوگل ادوردز داستان جور دیگریست.

گوگل ادوردز

گوگل ادوردز همانطور که از نام لاتین آن مشخص است، تبلیغات کلمات در گوگل است. بدین معنا که شما می توانید به ازای هر کلمه، هزینه را در نظر بگیرید تا گوگل به ازای آن به شما جایگاهی را در صفحه اول نتایج جستجوی مرتبط خود نشان بدهد. هربار که کاربری روی آدرس وبسایت شما در نتایج جستجوی گوگل کلیک کند، گوگل به ازای آن از حساب شما پول برداشت می کند. بنابراین لازم است هزینه ه را خودتان مشخص کنید تا حسابتان به یکباره خالی نشود. تبلیغات گوگل ادوردز به شما این امکان را می دهد که مشخص کنید حداکثر روزانه چه میزانی هزینه کنید. همچنین هزینه هر کلیک توسط شما مشخص می شود. بدیهی است که هرچقدر هزینه بیشتری را به گوگل بدهید جایگاه بهتری را به شما اختصاص می دهد. برخلاف سئو سایت، تبلیغات گوگل ادوردز احتیاج به دانش روز بهینه سازی موتور جستجو ندارد اما در عوض باید بدانید که چطور یک کمپین تبلیغاتی موفق بچینید. تبلیغات گوگلی دقیقا یک سیستم مزایده است که هرکسی پول بیشتری بدهد جایگاه بهتری خواهد گرفت.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 07 جولای 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.