فاکس بلاگ

لینک داخلی چیست ؟

لینک داخلی چیست ؟

یکی از روشهای آسان و بی درد سر برای تولید محتوای بهینه بدست آوردن اینترنال لینک یا همان لینک داخلی خودمان هست. اصلا جای هیچ نگرانی وجود ندارد به راحتی شما میتوانید یکی از آیتم های سئو و بهینه سازی را خودتان بر روی محتوا پیاده سازی کنید، دقت کنید که این امر باعث جلب رضایت شدید موتورهای جستجو مخصوصا گوگل می باشد.

من خودم شخصا در سایتهایی که به مطالعه می پردازم اکثرا این موارد را رعایت کردند و جالب اینجاست با توجه به اینکه در بدست آوردن لینک داخلی دقت بالایی دارند من علاوه بر اینکه مقاله مورد نظر خودم را مطالعه می کنم به موارد دیگری هم میرسم که با محتوایی که من دنبال آن بودم مرتبط هست ، پس اولین کاری که می کنم باز کردن لینکهای داخلی اون سایت هستش ، این امر باعث میشه کاربر که من باشم از این سایت راضی بمونم چون میدونم هر وقت به سایت مورد نظرم سر بزنم علاوه بر موضوع مورد نظرم موارد و مقالات کاملتری نیز پیدا می کنم.

مثالی برای لینک داخلی :

یکی از بهترین راه ها برای اینکه بروزرسانی سایت خود را به گوگل اطلاع دهید نقشه سایت است. شما می توانید اثرات مثبت نقشه سایت را در مقاله نقشه سایت و تاثیر آن در سرعت ایندکس بخوانید. راه اندازی نقشه سایت برای مدیریت محتوای وردپرس میتوانید از افزونه XML Sitemap Generator استفاده کنید.

همینطور که در بالا مشاهده می کنید نمونه ساده ای از لینک داخلی رو براتون با رنگ قرمز هم مشخص کردم به این صورت که من در پاراگراف بالا قصد معرفی افزونه ساخت نقشه سایت رو داشتم و مطلبی هم قبلا در مورد  نقشه سایت و تاثیر آن در سرعت ایندکس نوشتم خوب به راحتی و خیلی ساده میبینید که به پست قبلی لینک شده و مطمئن باشید کسی که برای راه اندازی نقشه سایت به پست شما رسیده پست نقشه سایت و تاثیر آن در سرعت ایندکس را هم خواهد خواند. شما با توجه و شناختی که از دسته ها زیر دسته ها و پستهای خودتون دارید میتونید قویترین لینک داخلی رو در سایت خودتون داشته باشید.

 

علت دوست داشتن لینکهای داخلی توسط ربات گوگل :

لینکهای داخلی همانند شاه راههایی برای خزنده های گوگل عمل می کنند که دسترسی راحت تر مطالب رو برای خزنده گوگل فراهم می کنند. خوب بعلاوه مزیتهایی که در بالا گفته شد که باعث راضی ماندن کاربر از سایت شما می شود باعث افزایش ترافیک و بازدید سایت و همچنین خوشحالی رباط گوگل را در یک حرکت از آن خود خواهید ساخت .

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 15 دسامبر 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.