فاکس بلاگ

چگونه سئو (SEO) را به مشتریان خود توضیح دهیم؟

چگونه سئو (SEO) را به مشتریان خود توضیح دهیم؟

استفاده ازشباهت کتابخانه با SEO

 

۱٫ استفاده از تشبیه کتابخانه

یک راه عالی برای کمک کردن به مفهوم خاصی استفاده از شباهت ها می باشد. یکی از شباهت های محبوب برای مقایسه SEO با  کتابخانه است که اکثر مردم با کار کتابخانه آشنا هستند.  کودکان و نوجوانان اغلب برای استفاده از کتابخانه برای به دست آوردن منابع و اطلاعات برای پروژه های مدرسه و گزارش خود مراجعه می کنند.

۲٫ نگه داشتن مشتری داخل وب سایت و مشغول کردن او.

استفاده از مشتری و خود شما و یا وب سایت خود را در مقایسه با کتابخانه برای اتصالات و نگه داشتن مشتری بسیار مناسب است. همچنین با درگیر نگه داشتن او نیز کمک خواهید کرد.

۳٫  یک وب سایت را با یک کتاب مقایسه کنید.

یک وب سایت همانند یک کتاب دارای مشخصاتی می باشد. به طور مثال یک وب سایت از نام وب سایت، عنوان و … تشکیل می شود که کتاب نیز به همین  صورت می باشد.

۴٫ مقایسه پیداکردن یک وب سایت نسبت به پیداکردن یک کتاب است.

دو راه برای پیداکردن وب سایت مشتری وجود دارد. یکی با تایپ کردن آدرس سایت در نوار آدرس مرورگر به طور مستقیم و دوم این که کلمات کلیدی را در یک موتور جستجو معتبر همانند گوگل تایپ کنید. این دو راه نیز شباهت با پیداکردن کتاب در یک کتابخانه دارد. یکی پیدا کردن کتاب در قفسه کتاب ها، دوم این که در کامپیوتر کتابخانه کلمات کلیدی کتاب را تایپ نماید.

۵٫ مقایسه یک کتاب از دست رفته با یک وب سایت.

اگر یک کتاب به درستی در طبقه بندی کتابخانه قرار نگرفته باشد، پس هیچ کس قادر نخواهد بود آن کتاب را پیدا کند. به طور مشابه پیداکردن یک وب سایت مشتری مگر این که بر روی سئو سایت کار شده باشد با کلمات کلیدی که بر روی آن کار شده در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده خواهد شد.

۶٫ لینک دادن به وب سایت همانند  بررسی خوب کتاب است.

یکی از دلایلی که یک کتاب را انتخاب می کنید، این است که آن کتاب از همه نظر خوب می باشد و در ردیف جلوی کتابخانه قرار گرفته است. به طور مشابه وب سایت هایی که بک لینک های معتبر بیشتری داشته باشند این است که بیشتر احتمال دارد که یک موتور جستجو آن را به عنوان یک منبع معتبر بشناسد و آن را در نتایج بالای جستجو نمایش دهد.
  •      
  • رضا ایرانی
  • 22 نوامبر 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.