فاکس بلاگ

آشنایی با ابزار سئو برای پیدا کردن رتبه سایت در گوگل

ابزار سئو برای پیدا کردن رتبه سایت در گوگل

گوگل و دیگر موتورهای جستجو، بر اساس هر کلمه کلیدی سایت ها را در رتبه های متفاوتی نمایش می دهند. فعالیت های سئو سایت جهت افزایش این رتبه ها می باشد.

تمام افرادی که در حوزه سئو سایت کار می کنند، روزانه سرچ های بالایی را در گوگل انجام می دهند. تقریبا تمام سئوکارها به دنبال نرم افزاری هستند که بتواند کار بررسی رتبه ها را برایشان آسان کند تا در ادامه بهتر بتوانند جهت بالابردن رتبه سایت اقدم کنند. در این پست با معرفی چند ابزار سئو برای دیدن رتبه سایت در کلمات کلیدی (serp checker)، کار شما را آسان می کنیم. حتی اگر یک وبمستر معمولی باشید، یا حتی اگر فقط برای سایت خودتان به دنبال رصد رتبه در کلمات کلیدی مختلف باشید، این ابزارها کار شما را بسیار آسان می کند.

ابزار سئو برای پیدا کردن رتبه سایت در گوگل با موبایل

اگر می خواهید رتبه های سایت مورد نظر را با کلمات کلیدی مختلف ببینید و برای این کار از گوشی تلفن همراه استفاده می کنید، ابزار جت سئو و serpmojo برای شما مناسب است. توجه فرمایید که این ابزارها روی گوشی های با سیستم اندروید به خوبی کار می کنند. برای دانلود ابزار جت سئو به کافه بازار مراجعه کنید.

ابزار سئو برای پیدا کردن رتبه سایت در گوگل با کامپیوتر

اگر از pc یا کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده می کنید، سئو سایت کمپانی به شما پیشنهاد می کند از افزونه های مرورگرها که مربوط به این کار هستند استفاده کنید. یکی از بهترین و مطمئن ترین آن ها افزونه fatrank مرورگر کروم است.

افزونه بررسی رتبه های سایت در وردپرس

اگر سایت وردپرسی دارین و میخواهید کار خود و بازدیدکنندگانتان را راحت کنید، می توانید افزونه wp-rankie را جهت بررسی رتبه کلمات کلیدی سایت، نصب و اجرا نمایید.
با کمک ابزار سئو برای پیدا کردن رتبه سایت در گوگل خواهید توانست در زمان خود صرفه جویی کنید و لذت بیشتری از کار سئو ببرید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 25 فوریه 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.