فاکس بلاگ

آشنایی با سئو سایت الگوریتم کبوتر

آشنایی با سئو سایت الگوریتم کبوتر

سئو سایت الگوریتم کبوتر یا الگوریتم پایگون (Pigeon) گوگل که مربوط به سال ۲۰۱۴ می باشد، مورد استقبال زیادی قرار گرفت. این الگوریتم به بررسی و ثبت مکان جغرافیایی برای سئوی محلی یا لوکال سئو (Local SEO) می پردازد. دراین مقاله شرح کاملی از این الگوریتم و نحوه عملکرد آن ارائه می دهیم.

سئو سایت الگوریتم کبوتر امروزه در حوزه سئو محلی رنگی دیگر یافته است. به طوری که با پدید آمدن لوکال سئو و استقبال بی نظیر وبمستران اهمیت و کاربرد الگوریتم کبوتر رنگی دیگر یافته است. این الگوریتم ارتباط میان مکان جغرافیایی سایت و کاربران را از روش های مختلفی همچون گوگل مپ تشخیص می دهد. همچنین فعالیت مهمی که الگوریتم کبوتر دارد، شناسایی موضوع و حوزه کار وب سایت از طریق دسته بندی ها و ارتباط آن ها می باشد. به همین طریق وب سایت های دیگر نیز مورد بررسی قرار می گیرند. اگر این الگوریتم دریافت که وب سای ها از لحاظ محتوا و دسته بندی به هم شباهت زیادی دارند، آن ها را جعلی قلمداد می کند. از طرف دیگر ارتباطی که میان وب سایت های مرتبط می بیند را پررنگ تر می کند. این کار هم به موتورهای جستجو و هم به کاربران در جستجوی بهتر کمک می کند. این الگوریتم بعد از الگوریتمی به نام پیج رنک، دومین الگوریتم ثبت شده به نام خود گوگل می باشد.

کاربرد سئو سایت االگوریتم کبوتر

کاربرد سئو سایت الگوریتم کبوتر بیش از هر چیز به سئو محلی باز می گردد. اصل بنیادی این الگوریتم لوکال سرج و افزایش رضایت کاربران پس از جستجو است.

تاثیر سئو سایت الگوریتم کبوتر

تاثیر سئو سایت الگوریتم کبوتر بر گوگل بسیار زیاد است به خصوص زمانی که شما قصد دارید بحث لوکال سئو را بر روی وب سایت خود به طور جدی پیاده سازی نمایید. این الگوریتم بیش از آن که به تخلف و شناسایی سایت های اسپم بپردازد، بر بهبود کیفیت نمایش سرچ تمرکز می کند. به روز شدن این الگوریتم امروزه تاثیر بالایی بر بهینه سازی وب سایت ها داشته است و گوگل توانسته با تکیه بر آن نتایج جستجو را به صورت بهینه تر و کاربر پسندانه تر نمایش دهد. شما نیز بهتر است در امر بهینه سازی سایت خود، به سئو سایت الگوریتم کبوتر توجه ویژه داشته باشید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 14 اکتبر 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.