فاکس بلاگ

آشنایی با متاتگ و تاثیرات بسیار آن روی سئو

 

Meta tag

سئو سایت فاکتورهای مختلفی را در بر می گیرد. متا تگ ها یکی از همین فاکتورها هستند که به شما کمک می کنند تا رتبه بهتری را در نتایج گوگل بدست آورید. البته همانطور که در مقالات آموزش سئو تاکید کرده ام، یک فاکتور به تنهایی نمی تواند برای شما معجزه کند و شما باید از تمام فاکتورها برای رسیدن به نتیجه ایده آل استفاده کنید.

کاربرد متا تگ ها را می توان در کمک کردن به کاربران اینترنتی و موتورهای جست و جو برای درک کردن موضوع وب سایت شما عنوان کرد. بنابراین بسیار مهم است که روش استفاده صحیح از متا تگ ها را بدانید. چون اگر به صورت نادرست از آن ها استفاده کنید تاثیرات بسیار بد و مخربی را در رده بندی سایت شما می گذارد.

در این مقاله قصد دارم که در مورد متا تگ ها، روش استفاده صحیح و اهمیت آن ها با شما به صورت مفصل صحبت کنم.

متا تگ چیست؟

متا تگ ها داده های متنی هستند که محتوای صفحه را برای موتورهای جست و جو  توصیف می کنند و به آنها کمک می کنند تا متوجه شوند موضوع آن صفحه چیست.

معرفی انواع متا تگ ها

۴ نوع متاتگ همچنان برای کاربران و بهینه سازی دارای اهمیت هستند و من هم تصمیم دارم همین متا تگ ها را به طور کامل معرفی کنم.

  •  تگ عنوان ( title tag)

مهمترین تگ در زمینه بهینه سازی سایت، تگ عنوان است که به راحتی کاربر نیز می تواند آن را در قسمت نوار جست و جوی مرورگر اینترنتی ببیند.

این تگ بسیار در سئو سایت موثر است. به خصوص زمانی که می خواهید عنوان اصلی صفحه خود را انتخاب کنید. علاوه بر آن، با نوشتن داده های این تگ به کاربر کمک می کنید که موضوع صفحه شما را به راحتی تشخیص دهید. دقیقا همان کاری که در سایت نیوسئو انجام می شود.

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 24 دسامبر 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.