فاکس بلاگ

آشنایی با معیار قیمت سئو سایت

آشنایی با معیار قیمت سئو سایت

معیار قیمت سئو سایت و فاکتورهایی که روی هزینه و تعرفه بهینه سازی سایت تاثیرگذار است، فراوان است. این معیارها با توجه به وبسایت کاربر و کلمه کلیدی و وضعیت موجود میان رقبا، تعیین می شود.

شما به عنوان یک کاربر، با انواع شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو تماس می گیرید و استعلام قیمت می کنید. قبل از شروع به کار، دوست دارید تعرفه و معیار قیمت سئو سایت را بدانید. عوامل زیر در این قضیه دست دارند.
تخصص بالای تیم سئو که وبسایت خودشان نیز در رتبه های بالای نتایج گوگل قرار دارد. این گونه تیم ها معمولا دانش بالایی در زمینه فرآیندهای بهینه سازی سایت دارند.
میزان استاندارد بودن وبسایت کاربر از نظر بهینه سازی داخلی و خارجی که نشان دهنده میزان فعالیت لازم برای سئو کردن است. شرکت های سئو، وبسیات شما را بررسی می کنند و با استانداردهای لازم جهت بهینه شدن سایت مقایسه می کنند. هرچه سایت استانداردتر باشد و برنامه نویسی بهینه تری داشته باشد، کار سئو را آسان تر و به طبع هزینه را برای مشتری کمتر می کند.
میزان رقابت که در هر حوزه کاری متفاوت است. هر مشتری در هر صنعتی که کار می کند، باید بداند برای آمدن به صفحه اول گوگل، باید جای یکی از رقیبا هایش را بگیرد. از این رو ما به عنوان شرکت سئو، کلمات کلیدی مورد نظر شما را در گوگل آنالیز می کنیم و میزان رقابت را می سنجیم. سایت رقبای شما چقدر قوی هستند و شما برای اینکه جای آن ها را بگیری به چه میزان باید فشرده کار کنید.
تضمین ماندگاری سایت پس از سئو کردن
سئو سایت تضمینی یکی از ویژگی های مجموعه ماست. در قراردادهای شرکت سئو سایت کمپانی شما این تضمین را خواهید گرفت که سایتتان برای همیشه در صفحه اول گوگل بماند. سئویی که موقتی باشد، نه تنها باعث نارضایتی مشتریان خواهد بود بلکه به سایت آن ها لطمه جدی وارد خواهد کرد. متاسفانه امروزه شرکت ها و افرادی هستند که تعداد بالایی بک لینک برای بالا آوردن سایت خرید و فروش می کنند و سایت مشتری پس از بازه زمانی کوتاهی، پنالتی خواهد شد و دیگر هیچگاه به صفحه اول گوگل باز نخواهد گشت. این افراد و شرکت ها، خرید بک لینک را به عنوان معیار قیمت سئو سایت در نظر می گیرند. این نوع سئو، blackhat یا کلاه سیاه نامیده می شود. مجموعه ما، با رعایت استانداردهای سئو روی بیس و پایه سایت، باعث تقویت سایت برای موتور جستجو می شوند. با رعایت سئو whitehat یا کلاه سفید، دیده شده مشتریان پس از تحویل پروژه در تعدادی کلمه کلیدی، پس از مدتی کلمات و محصولات دیگرشان را در صفحه اول گوگل دیده اند. این بدان دلیل است که سایت آن ها طبق استانداردهای گوگل بهینه سازی شده است.

عوامل تاثیر گذار بر معیار قیمت سئو سایت

بعضی از عواملی که بر معیار قیمت سئو تاثیر می گذارند به صورت زیر می باشد.

آنالیز کلمات کلیدی، تعداد، نوع و رقابت آن ها
آنالیز وب سرور
بررسی متاتگ ها
بهینه سازی کرالرهای گوگل و robotx.tx
ایجاد و بهینه سازی نقشه سایت یا به اصطلاح sitemap
آنالیز محتوا و لینک ها
ثبت نام و فعالیت موثر در شبکه های اجتماعی
بهینه سازی و سئو سایت موبایلی
آنالیز ساختار سایت
راه اندازی گوگل آنالتیک و ردیابی آمار سایت توسط گوگل
سئو سایت محلی
بهینه سازی تصاویر سایت برای دیده شدن در سرچ تصاویر گوگل
بررسی لینک های خراب و رصد ریدایرکت های سایت
تنطیم صفحه ۴۰۴ اختصاصی
تنظیم تگ های Schema
رعایت قانون کپی رایتینگ در سایت
آپدیت منظم وبسایت
بررسی لینک های ورودی به سایت و disavow کردن (رد کردن) لینک های مخرب و اسپم
ارائه گزارش های هفتگی و ماهانه از رتبه کلمات کلیدی در گوگل
ریپورت منظم ورودی ها و آمار بازدید سایت
بازسازی لینک های داخلی
بررسی و رفع مشکل محتوای تکراری در صفحات مختلف

  •      
  • رضا ایرانی
  • 10 آگوست 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.