فاکس بلاگ

آشنایی با نکات سئو سایت در طراحی و توسعه سایت

آشنایی با نکات سئو سایت در طراحی و توسعه سایت

سئو سایت می تواند نقش مهمی را در بدست آوردن نتایج درخشان در بازاریابی اینترنتی بازی کند. بنابراین هر کسب و کاری که قصد طراحی استراتژی بازاریابی دیجیتال را دارد، باید به سئو توجهی ویژه داشته باشد، زیرا جستجوی واقعی می تواند بسیارحساس و بی ثبات باشد، بنابراین کوچک ترین قضاوت اشتباه باعث به خطر افتادن کسب و کار شما خواهد شد. دوستان عزیزم این نکته را فراموش نکنید که صرف زمان برای طراحی استراتژی سئو به شما کمک خواهد کرد که در درازمدت بهترین و مقرون به صرفه ترین نتایج را در کسب و کار اینترنتی خود بدست بیاورید.

در ایده آل ترین حالت، شرکت ها باید بر روی استراتژی جستجوی واقعی به محض برنامه ریزی برای طراحی و توسعه وب سایت خود تمرکز کنند. هر چند که در اغلب موارد آن ها در انجام این کار با شکست مواجه می شوند، سئو سایت را کنار می گذارند، به آن به عنوان یک راه حل برای آینده نگاه می کنند و ندانسته باعث به خطر افتادن موفقیت خود می شوند.

در واقع از نظر امیر قمصری سایتی که سئو نداشته باشد هرگز به پیشرفتی که شاید حقش باشد نخواهد رسید و شاید پس از سالها، دیگر برای پیشرفت در سئو سایت دیر شده باشد …

اغلب شرکت ها در توسعه و طراحی یک وبسایت جدید تنها به جنبه های خلاقیت و دیدگاه های کاربران توجه می کنند. “سایت جدید آن ها چه ظاهری خواهد داشت؟ سایت جدید تجربه کاربری جدیدی را ارائه خواهد داد؟”. این دو سوال به همان اندازه اهمیت دارند که استراتژی جست و جوی طبیعی مهم است. بنابراین تیم بازاریابی باید از خودشان سوال کنند که چگونه می توانند سایت را بهبود و توسعه دهند تا ترافیک با کیفیت تر و بیشتری را به سایت هدایت کنند:

  • چگونه می توانیم سرعت رشد برند و کسب و کار را بیشتر کنیم؟
  • چه کار می توان انجام داد تا کلمات کلیدی درست و صحیح، شناسایی و انتخاب شوند؟
  • چگونه می توانیم نتایج بیشتری برای برند خود در صفحه نتایج جست و جو بدست بیاوریم و خود را در برابر تهدیدات حاصل از شهرت بیمه کنیم؟

یکپارچه سازی استراتژی سئو سایت با پروژه ساخت و طراحی سایت می تواند به شما در رسیدن به پاسخ این سوالات و بهبود عملکرد و صرفه جویی در زمان و هزینه کمک قابل توجهی بکند.

بنابراین در این مقاله ۵ نکته کلیدی سئو که باید توسط تیم بازاریابی اینترنتی شما در هنگام طراحی و توسعه سایت جدید در نظر گرفته شود، مطرح می شود. با استفاده از این نکات می توانید اطمینان حاصل کنید که شانس بیشتری برای رسیدن به اهداف کسب و کار خود خواهید داشت.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 17 فوریه 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.