فاکس بلاگ

آموزش تکنیک های روز سئو

تکنیک های روز سئو

تکنیک های بسیاری برای سئو وجود دارد که می تواند باعث رشد رتبه وبسایت در گوگل شود. موتور جستجوی گوگل روزانه مورد آپدیت قرار می گیرد و الگوریتم ها تغییراتی هرچند کوچک پیدا می کنند.

بنابراین برای پیشرو بودن در حوزه سئو سایت باید اطلاعات خود را به روز نگه دارید تا بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرد. بدین منظور تکنیک های سئو را دنبال کنید و تمام آن ها را در وبسایت خود به کار گیرید. در این مقاله می خواهیم اشاره ای به جدید ترین تکنیک های حوزه بهینه سازی و سئو سایت نماییم و شما را در بهبود وبسایت در گوگل راهنمایی کنیم.
همنطور که می دانید، رقبابت در تمام حوزه های کاری میان افراد حاضر در آن وجود دارد. برخی از مشاغل رقابتی تر هستند و به دنبال روش هایی برای معرفی خخود به مشتریانشان می باشند. در این میان، وارد شدن به حوزه اینترنت می تواند کمک فراوانی به آن ها کند، چرا که حجم بالایی از مشتریان، از طریق اینترنت به دنبال خدمات مورد نیاز خود می گردند. بنابراین داشتن وبسایت می تواند به معرفی شما بپردازد. همانطور که می دانید، کاربران اینترنتی اطلاعی از وبسایت ها و آدرس های آن ها ندارند و برای پیدا کردن آن ها از موتورهای جستجویی نظیر گوگل استفاده می کنند. با این وجود، تنها داشتن وبسایت کافی نیست، بلکه باید بتوانید وبسایت خود را از طریق گوگل در معرض دید عموم قرار دهید و به اصطلاح باید سایتتان سئو شود. اگر دانشی از تکنیک های جدید سئو و موضوعات روز گوگل ندارید، پیشنهاد می کنیم این کار را به یک سئو کار حرفه ای بسپارید. اما اگر دوست دارید خودتان سایتتان را بهینه سازی و سئو نمایید، این اصول را حتما سرلوحه کار خود قرار دهید.
– طراحی و کد نویسی اصولی، کمک شایانی به قدرتمند شدن سایت می کند. بنابراین در آغاز فرآیند طراحی وبسایت، حتما اصول سئو را مدنظر قرار دهید. از جمله آنکه به ساختار سایت بسیار توجه داشته باشید. درج صحیح تگ های هدینگ، چیدمان مطالب، طرز ساخت منوها، آدرس دهی های صحیح و منظم و به طور کلی قابل دسترس بودن صفحات سایت از طریق یکدیگر بسیار حائز اهمیت می باشد.
– استفاده از انکر تکست های صحیح موضوع بعدی می باشد. سعی کنید همیشه با عناوین کامل مطالب به یکدیگر لینک دهید، اما این موضوع کاملا قانونمند نیست. به طور کل سعی کنید مطالب قبلی را با انکر تکست های به جا، در میان مطالب جدید فراخوانی نمایید. فراموش نکنید که میزان لینک ها در یک مطلب نباید زیاد باشد.
– بهینه سازی تصاویر سایت، کمک زیادی به افزایش بازدیدکنندگان می کند و طبیعتا باعث بهبود رتبه سایت در گوگل می شود. استفاده زیاد از تصاویر به شرط بهینه بودن، به گوگل قدرتمند بود سایت شما را القا می کند.
– استفاده از کلیپ و ویدیوهای آموزنده در سایت، تاثیر خیلی خوبی در بهینه سازی موتور جستجو دارد.
– انتخاب هاستینگ خوب برای میزبانی وبسایت، تاثیر زیادی روی سئو دارد. زیرا یکی از معیارهای گوگل، سرعت لود سایت و مدت زمان پاسخ سرور است.
– به کاربردن لینک دهی داخلی تکنیک بسیار خوبی می باشد. تا می توانید این تکنیک را در صفحات مختلف به کار بگیرید. با این کتر گوگل متوجه یکارچگی میان مطالب وبسایت شما می شود. همچنین کاربران از این موضوع بسیار رضایت دارند.
– آپدیت های منظم را هرگز فراموش نکنید. وبسایتی نزد گوگل اعتبار و ارزش دارد که زنده باشد. اهمیت به موضوعات مورد نیاز کاربران، کمک زیادی به بهبود سئو سایت می کند.
با به کاربردن این تکنیک ها و نیز تکنیک های کلی نظیر موبایل فرندلی بود و ریسپانسیو بودن سایت، خواهید توانست مسیر هموارتری را در گوگل برای پیشبرد اهداف خود بسازید. بدست آورن ترافیک بالا از طریق گوگل، لازمه داشتن علم سئو و پیاده سازی جدیدترین تکنیک های گوگل است که مجموعه سئو سایت ما آن را به خوبی دانسته و به کار می گیرد. وبسایت ها، همیشه زیر نظر سئوکاران حرفه ای که علم و تکنیک بهینه سازی و سئو سایت را به خوبی میدانند، در گوگل رشد می کنند و بازگشت سرمایه بالایی را برای صاحبانشان، به دنبال دارند.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 17 جولای 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.