فاکس بلاگ

آموزش سئو سازی سایت

آموزش سئو سازی سایت

آموزش سئو سازی سایت یا همان آموزش سئو در این وبسایت به صورت رایگان انجام می شود. برای استفاده از کلاس های رایگان سئو سایت به وبسایت ما بیایید. ما در این مجموعه مفتخریم تمام دانش خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

برای استفاده از مقالات سئو از پایه تا پیشرفته به منوی آموزش سئو مراجعه کنید. اگر بخواهیم به صورت کلی و در حقیت مختصر و مفید به بحث آموزش سئو سازی سایت بپردازیم می توانیم چندین گام انجام دهیم. پس با ادامه مقاله همراه باشید.
آموزش سئو سازی سایت و دنبال کردن آن توسط وب مسترها موجب شده که وبسایت خود را در موقعیتی از گوگل قرار دهند که بیشترین کلیک را می خورد . این موقعیت در درجه اول صفحه اول گوگل و پس از آن قرار گیری در رتبه اول گوگل است. کاری که شما باید به صورت رایگان برای سئو انجام دهید جدا از مطالعات فنی و اگاهی از آخرین آپدیت های گوگل است. در حقیقت می توانید از عوامل دیگری به صورت سئو داخلی و خارجی استفاده کنید. این فعالیت ها به بهبود رتبه شما کمک زیادی خواهد کرد اما هیچگونه تضمینی بر رتبه و جایگاه سایت در گوگل به شما نمی دهیم. در ابتدای کار سعی کنید کدهای سایت خود را ویرایش نمایید. عنوان سایت و عباراتی که بالای مرورگر هر سایت میفتد را گوگل به خوبی می خواند. همچنین درج کلمات کلیدی و توضیحات متا مرتبط با حوزه کاری و کلماتی که می خواهید با ان ها سئو کنید، ضروری است. هنگام درج این موارد سعی نکنید از عبارات و جملات طولانی استفاده کنید. توضیحات متای سایت موضوعات بسیار مهم و تاثیر گذار هستند که به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به متا تگ های مهم سئو را بخوانید. از اجرا و پیاده سازی یک سایت استاندارد، اصل مهم دیگر تولید محتوای سایت به صورت استاندارد و بهینه است که باید شامل کلمات کلیدی باشد. علاوه بر این ها، هر زمان مطلب یا صفحه جدید در وبسیایت اضافه می کنید، آدرس های تمیز و مختصر و مفیدی را به آن اختصاص دهید. بهینه بودن و قابل فهم بودن آدرس، برای گوگل اهمیت زیادی دارد و در تمام مباحث مرتبط با آموزش سئو سازی سایت مطرح می شود. آدرس ها نیز همانند مطالب باید دارای کلمات کلیدی باشند. اضافه کردن تصویر و ویدیو به مطالب بسیار مطلوب است. در این میان سعی کنید تصاویر و فایل ها را نیز بهینه کنید تا بتوانید از طریق آن ها نیز ورودی بگیرید. درج alt به خصوص برای تصاویر به شما کمک زیادی خواهد کرد. ایجاد لینک های داخلی میان مطالب مرتبط در یک وبسایت نیز تمرین خوبی است. همجنین لینک سازی خارجی را حتما مدنطر قرار دهید. در فضای مجازی سایت های مرتبط باید با یکدیگر در ارتباط باشند و این موضوع برای گوگل خیلی اهمیت دارد.
سئو سایت در دو دسته کلی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه قرار دارد. نوع دوم در حقیقت سئو محسوب نمی شود و نوعی کلاهگذاشتن بر سر موتور جستججوی عظیم گوگل است!در این روش سایت پس از مدت کوتاهی در رتبه بالای گوگل قرار خواهد گرفت و پس از آن به کلی از نتایج گوگل حذف و به اصطلاح پنالتی می شود. راهکارهایی که ما در این مجموعه به شما می گوییم همگی سئو کلاه سفید و استاندارد هستند که می توانند به صورت دائمی سایت شما را در صفحه اول گوگل نگه دارند. آموزش سئو سازی سایت در مجموعه سئو سایت کمپانی و در منوی بالای سایت تحت عنوان آموزش سئو، به صورت کاملا اصولی و رایگان انجام می شود.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 09 اکتبر 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.