فاکس بلاگ

آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل به صورت کاربرپسند

آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل به صورت کاربرپسند

همانطور که همه ما می دانیم، در این روزها تلفن های همراه نقش اساسی در زندگی افراد دارند. اکثر افراد جامعه تقریبا تمام کارهای روزانه خود را با اپلیکیشن های مختلف موبایلی انجام می دهند. مانند کارهای بانکی، خرید بلیط سینما یا خرید کالا و به تازه گی حتی گرفتن تاکسی!

به همین دلیل اپلیکیشن های موبایل اهمیت بسیار زیادی در زندگی همه افراد دارند. اما تا به حال شده که از خود بپرسید چرا بعضی از اپلیکیشن ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و محبوبیت بیشتری دارند؟  اگر جمله ای که همیشه امیر قمصری می گوید را به خاطر بیاورید، می توانید خیلی راحت به جواب برسید. آن جمله چیزی نیست جز اینکه همیشه خودتان را جای کاربر قرار دهید. کاربر چه اپلیکیشنی را دوست دارد؟ کاملا روشن است. اپلیکیشنی که بتواند به راحتی از آن استفاده کند، رابط گرافیکی جذابی داشته باشد، در هنگام اجرا خطایی نداشته باشد، نیاز کاربر را برطرف کند. در واقع، می توان این گونه گفت که کاربر از اپلیکیشنی استفاده می کند که طراحی کاربرپسند داشته باشد.

همان طور که حدس زدید، در این مقاله قصد دارم در رابطه با طراحی اپلیکیشن موبایل به صورت کاربرپسند با شما دوستان همیشه همراه نیوسئو صحبت کنم. این مقاله به شما کمک خواهد کرد که در زمینه بازاریابی موبایلی بتوانید به موفقیت بیشتری برسید. پس با دقت و تمرکز کافی مقاله را مطالعه کنید.

اما نکات طراحی اپلیکیشن موبایل کاربرپسند، که باید رعایت کنیم:

اولین نکته مربوط به خوانایی متن است. برای اینکه بتوانید متن را برای کاربر خوانا کنید، اولا باید از فونت مناسبی استفاده کنید و دوما آنکه سایز فونت نباید از یازده کمتر باشد. هنگامی که فونت و سایزی را انتخاب کردید خود را به جای کاربر قرار دهید و بررسی کنید که آیا مناسب است یا خیر. بعد از این مورد هرگز مرتب سازی و پاراگراف بندی را فراموش نکنید. نباید متن شلوغ باشد. آخرین نکته آن که حتما رنگ متن با رنگ پس زمینه باید دارای تضاد مناسبی باشد تا چشم کاربر اذیت نشود و بتواند آن را بخواند.

توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.