فاکس بلاگ

آموزش پیدا کردن تعداد بک لینک های سایت

آموزش پیدا کردن تعداد بک لینک های سایت

پیدا کردن تعداد بک لینک های سایت، به شما این امکان را می دهد که بتوانید میزان فعالیت یک سایت در حوزه سئو را تا حدودی برانداز کنید. این مورد در تعیین هزینه سئو سایت لازم می شود و می توان گفت جزء معیار قیمت سئو سایت است.

بنابراین سعی کنید همیشه آماری از بک لینک های سایت رقبا بدست آوردید و به بررسی بک لینک های سایت رقیب در سئو بپردازید. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد.

روش های پیدا کردن تعداد بک لینک های سایت

سایت رنک سیگنالز

سایت ranksignals.com سایت خوبی است که می تواند تعداد بک لینک های هر سایتی که به آن می دهید را برایتان استخراج کند. اگر سایت های لینک دهنده، لینک وبسایت موردنظر را پاک کرده باشند این ابزار آن را اعلام می کند.

سایت الکسا

سایت alexa.com جدا از تمام اطلاعاتی که می توانید از رقبایتان بدست بیاورید، به شما لیستی از بک لینک های سایت مورد نظرتان را اعلام می کند.

سایت ahrefs

سایت ahrefs جزء قدرتمندترین سایت ها در حوزه سئو است. برای استفاده از ان باید اکانت ان را خریداری نمایید. لیست بک لینک هایی که ahrefs به شما ارائه می دهد بسیار تکمیلی است و تقریبا هیچ سایتی را از قلم نمیندازد.

سایت وبمستر گوگل

از آنجایی که در حوزه سئو فعالیت دارید، حتما با ابزار گوگل وبمستر کار کرده اید. اگر تا به حال این کار را نکرده اید با آموزش ثبت سایت در گوگل کار خود را استارت بزنید. این ابزار قدرتمند گوگل، اطلاعات زیادی را به صورت رایگان برای شما به نمایش می گذارد. برای پیدا کردن تعداد بک لینک های سایت خود و تعداد لینک هایی که از هر دامنه منحصر به فرد گرفته اید از این ابزار استفاده کنید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 26 فوریه 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.