فاکس بلاگ

آموزش گوگل آنالیتیک

آموزش گوگل آنالیتیک

بازاریابی محتوا محبوبیت زیادی در بین فعالان حوزه بازاریابی اینترنتی و مالکان کسب و کار دارد. زیرا کمک می کند که ترافیک سایت تا هشت برابر افزایش یابد. اما به شرط آنکه کمپینی که راه اندازی می شود دارای کیفیت و کارایی لازم باشد.

حتما اگر جای امیر قمصری باشید، از خودتان می پرسید که باید از کجا متوجه شوم که کمپین بازاریابی محتوایی که راه اندازی کرده ام، کارآیی لازم را دارد و به موفقیت می رسد؟ در پاسخ باید به شما بگویم که خوشبختانه ابزار بسیار قدرتمند گوگل آنالیتیک (Google Analytics) می تواند به شما کمک کند.

در این لحظه قصد دارم به آموزش گوگل آنالیتیک بپردازم. این مقاله یکی از سنگین ترین مقالات نیوسئو خواهد بود. حتما با دقت و حوصله کافی آن را مطالعه کنید.

شش بخش در ابزار Google Analytics وجود دارد که به شما کمک می کند تا از میزان موفقیت کمپین خود با خبر شوید:

اطلاعات بازدیدکنندگان:

یکی از بخش هایی که به شما اطلاعاتی در مورد میزان اثرگذاری کمپین می دهد، Demographics است. این بخش اطلاعاتی را در مورد بازدیدکنندگان ارائه می دهد و کمک می کند تا بیشتر آنها را بشناسید.

برای دسترسی به آن به آدرس Audiences > Demographics > Overview بروید. در این بخش می توانید اطلاعات توصیفی در مورد بازدیدکنندگانی که در حال حاضر در سایت قرار دارند، پراکندگی سنی بازدیدکنندگان، پراکندگی جنسیتی آنها و بخش های مورد علاقه آنها را ببینید.

با استفاده از اطلاعات این بخش شما می توانید بازدیدکنندگان هدف خود را شناسایی کنید و کمپین بازاریابی و محتوای تولیدی خود را دقیقا برای آنها برنامه ریزی کنید. همچنین این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید متوجه شوید که آیا بازدیدکنندگان هدف را به درستی نشانه گرفته اید و یا اینکه آنها اهداف مورد نظر شما نیستند.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 08 ژوئن 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.