فاکس بلاگ

آیا می توان از پنالتی گوگل پنهان شد؟

آیا می توان از پنالتی گوگل پنهان شد؟

آیا شما می دانید که حتی اگر سعی کنید از پنالتی گوگل فرار کنید، باز هم گوگل می تواند؟

در google webmaster hangout  که اخیرا توسط john Muller  یکی از کارکنان شرکت گوگل میزبانی شد، John گفت : حتی اگر شما سایتی را که پنالتی گوگل شده است آن را ریدایرکت نکنید و آن را به یک اسم دامین جدید انتقال دهید، گوگل ممکن است هنوز بتواند از طریق سیگنالهای بد سایت شما را پیدا کند!
در این ویدئو به این پرسش در مورد سایت هایی که پنالتی شده اند پاسخ می دهد او می گوید:اگر سایت جدید خیلی مشابه سایت قبلی باشد و آن سایت را تنها از دامین A به دامین B انتقال داده اید گوگل ممکن است که دوباره به سایت شما رجوع کند بدون اینکه حتی شما سیگنالی از این جابه جایی به گوگل داده باشید.

بنابراین حتی اگر شما ریدایرکت ۳۰۱ را setup نکرده باشید یا اینکه از ابزار تغییر آدرس در گوگل  google webmaste tools استفاده نکرده اید، در حقیقت گوگل ممکن است که بداند شما سایتتان را از دامین A به دامین B انتقال داده اید.
در چنین مواردی اگر سایتی پنالتی شد تنها انتقال سایت به اسم دامنه جدید ممکن است کافی نباشد. شما ممکن است مجبور شوید کارهای بیشتری را انجام دهید و سایت محتوا و ( میانجی ، رابط، ارتباط) کاربر را بازسازی کنید تا بتوانید گوگل را متقاعد کنید که این واقعاً سایت جدیدی است.

Eric Word مقاله ای تحت عنوان (بهترین حرکت ، از بین بردن سایت) را نوشت.
موضوع این مقاله درباره ی این است که هنگامی که پنالتی گوگل آنقدر سخت و شدید است که شما نمی توانید سایت را بازسازی کنید چه کاری باید انجام دهید؟
Eric هم چنین ذکر کرد در ۲ سوم چنین مواردی توصیه می کند که سایت را از بین ببرید. بعضی ها ممکن است که بخواهند روی سایتی که از بین رفته میان بر بزنند و سایت را به اسم دامین جدید انتقال بدهند اما این روش ممکن است که بخوبی جواب ندهد.
بر اساس بازخوردهایی که از این اخبار منتشر شده ، سه پاسخ از جامعه ی سئو دریافت گردیده :
این اخبار گوگول حقیقت ندارد زیرا گوگل سیگنال های مثبت را passalong نمی کند. هنگامی که هیچگونه redirect یا درخواست تغییر آدرسی وجود ندارد.
بله ، در چنین مواردی گوگل می تواند پنالتی ها را passalong کند و گوگل حقیقت را می گوید.
نه تنها گوگل پنالتی ها را passalong می کند بلکه گاهی اوقات شما لینک هایی را از جانب دامین قدیمی در بخش verified دامین جدید در google webmaste tools خواهید دید.
تجربه ی شما از انتقال سایت پنالتی شده به دامنه جدید بدون استفاده از  ریدایرکت یا دیگر سیگنالهایی که باعث مشخص شدن جا به جایی سایت است و هیچگونه تغییری در طراحی، محتوا و ساختار سایت ندادید چیست؟

  •      
  • رضا ایرانی
  • 15 دسامبر 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.