فاکس بلاگ

ارتباط کلمات کلیدی در سئو سایت

ارتباط کلمات کلیدی در سئو سایت

کلمات کلیدی ایده ها و موضوعاتی هستند که محتوای شما در مورد آن تعریف می شود. از لحاظ جستجوگرها، کلمات و عباراتی هستند که جستجوگران در موتورهای جستجو وارد می کنند و همچنین “جستجوهای جستجو” نامیده می شود. اگر همه چیز را بر روی صفحه خود جوش دهید – تمامتصاویر، ویدئو، کپی و غیره – به کلمات و عبارات ساده، آن کلمات کلیدی اولیه شما هستند.

به عنوان یک صاحب وبسایت و خالق محتوا، شما می خواهید کلمات کلیدی در صفحه خود مربوط به آنچه که افراد در جستجوی آن هستند، به این ترتیب شانس بیشتری برای پیدا کردن محتوای شما در میان نتایج وجود دارد
چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟
کلمات کلیدی مهم هستند، زیرا آنها بین مشکلی که افراد برای جستجوی آن می گیرند و محتوائی که برای آن نیاز دارید را فراهم می کند. هدف شما در رتبه بندی در موتورهای جستجو این است که تراکنش های آلی را به سایت خود از صفحات نتیجه موتور جستجوو کلمات کلیدی که انتخاب می کنید برای هدف قرار دادن (به معنی، از جمله مواردی که شما انتخاب می کنید در محتوای خود قرار دهید) تعیین نوع ترافیک شما چیست؟ برای مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه گلف هستید، ممکن است بخواهید به عنوان “باشگاه های جدید” رتبه بندی کنید – اما اگر نگران نباشید، ممکن است به ترافیک جذابی برسید که علاقه مند به پیدا کردن یک مکان جدید برای رقص پس از تاریکی است

ارتباط کلمات کلیدی در سئو سایت اهمیت زیادی دارد و این موضوع از آن جایی گفته می شود که گوگل با استفاده از تکنولوژی ای به نام LSI، معنی کلمات را آنالیز و ارتباط آن ها را تشخیص می دهد.

انتخاب کلمات کلیدی برای یک سایت باید حول محور خاصی باشد و حوزه کاری مشخصی را پوشش دهد. به عنوان مثال، یک شرکت فناوری اطلاعات که دارای بخش هایی نظیر برنامه نویسی نرم افزارهای کامپیوتری، فروش اجناس مختلف به صورت اینترنتی و خدمات ارزش افزوده موبایل است نمی تواند تنها به یک سایت اکتفا کند. طراحی سه سایت متفاوت برای این سه حوزه و سئو کردن آن ها بسیار موثرتر از بهینه سازی تنها یک سایت با سه کلمه کلیدی نا مرتبط متفاوت است. این اصلی است که باید در سئو سایت حرفه ای مدنظر قرار دهید. همچنین سعی کنید برای هر سایت، کلمات کلیدی متوعی را در نظر بگیرید و در مطالب خود آن ها را پوشش دهید. ذکر کردن کلمات کلیدی در ۱۰۰ کلمه اول مطلب روش موثری است. برای این کار می توانید از کلمات پیشنهادی گوگل نیز استفاده نمایید و مخاطبان بیشتری را ججذب کنید. بیان جذاب و نگارش استاندارد، برای بهینه سازی موتور جستجو ضروری است. از این رو همیشه کلمات کلیدی پرسرچ و معنی داری را انتخاب نمایید و سئو سایت تضمینی خود را رقم بزنید. توجه و رعایت ارتباط کلمات کلیدی در سئو سایت همیشه تاثیر خوبی دارد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 28 جولای 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.