فاکس بلاگ

ارتباط کلمات کلیدی در سئو سایت چگونه است؟

ارتباط کلمات کلیدی در سئو سایت چگونه است؟

عنای لغوی سئو که مخفف search engine optimization است بهینه سازی موتور جستجو می باشد که به معنی آن است که صفحه وب مورد نظر برای موتور های جستجو بیشترین امتیاز و بازدید را داشته باشد.

ارتباط کلمات کلیدی در سئو سایت اهمیت زیادی دارد و این موضوع از آن جایی گفته می شود که گوگل با استفاده از تکنولوژی ای به نام LSI، معنی کلمات را آنالیز و ارتباط آن ها را تشخیص می دهد.

انتخاب کلمات کلیدی برای یک سایت باید حول محور خاصی باشد و حوزه کاری مشخصی را پوشش دهد. به عنوان مثال، یک شرکت فناوری اطلاعات که دارای بخش هایی نظیر برنامه نویسی نرم افزارهای کامپیوتری، فروش اجناس مختلف به صورت اینترنتی و خدمات ارزش افزوده موبایل است نمی تواند تنها به یک سایت اکتفا کند. طراحی سه سایت متفاوت برای این سه حوزه و سئو کردن آن ها بسیار موثرتر از بهینه سازی تنها یک سایت با سه کلمه کلیدی نا مرتبط متفاوت است. این اصلی است که باید در سئو سایت حرفه ای مدنظر قرار دهید. همچنین سعی کنید برای هر سایت، کلمات کلیدی متوعی را در نظر بگیرید و در مطالب خود آن ها را پوشش دهید. ذکر کردن کلمات کلیدی در ۱۰۰ کلمه اول مطلب روش موثری است. برای این کار می توانید از کلمات پیشنهادی گوگل نیز استفاده نمایید و مخاطبان بیشتری را ججذب کنید. بیان جذاب و نگارش استاندارد، برای بهینه سازی موتور جستجو ضروری است. از این رو همیشه کلمات کلیدی پرسرچ و معنی داری را انتخاب نمایید و سئو سایت تضمینی خود را رقم بزنید. توجه و رعایت ارتباط کلمات کلیدی در سئو سایت همیشه تاثیر خوبی دارد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 24 جولای 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.