فاکس بلاگ

اعتبار صفحات داخلی در سئو سایت

اعتبار صفحات داخلی در سئو سایت

اعتبار صفحات داخلی در سئو سایت اهمیت فراوان دارد و بدون رعایت این نکته ها نخواهید توانست رنکینگ های خوبی را در گوگل بگیرید.

به عبارتی طبق آیتم های رتبه بندی سایت moz.com ، هر صفحه از سایت دارای آتوریتی، رنک و تراست است. هر چه این ویژگی ها در صفحه رتبه بالاتری داشته باشند، یعنی آن صفحه برای سئو بهتر است.

روش های افزایش اعتبار صفحات داخلی در سئو سایت

تمام فعالیت هایی که منجر به افزایش بازدید و ماندگاری کاربر در صفحات شود، باعث بالا رفتن اعتبار صفحات داخلی در سئو سایت می شود. در نهایت، سایتی که اعتبار بالاتری از صفحات را داشته باشد، رتبه بهتری در نتایج جستجوی گوگل می گیرد. برای این کار می توانید محتوای بسیار کاربرپسندانه بنویسید. دقت در به کارگیری میزان مناسبی از کلمات کلیدی (keyword density) را حتما مدنظر قرار دهید. دوری از هرگونه فعالیت اسپم اعم از بک لینک های غیر مجاز راهکار دیگر برای این کار است. همچنین تا جایی که می توانید کلمات کلیدی خود را در alt تصاویر و meta description اضافه کنید. هرقدر توضیحات متا جذاب تر باشه کاربران بیشتری را جذب سایت می کند. اگر در این زمینه تخصص ندارید، تولید محتوای سایت خود را به متخصصین ما بسپارید. در نهایت به شما توصیه می کنیم که توجه زیادی به افزایش اعتبار صفحات داخلی در سئو سایت داشته باشید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 30 آوریل 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.