فاکس بلاگ

افزایش بازدید با سئو سایت

افزایش بازدید با سئو سایت

افزایش بازدید با سئو سایت امری حتمی است اما اگر روش های سئو سایت و بهینه سازی موتور جستجو با استراتژی خاصی انجام شود، این افزایش بیشتر خواهد بود.

همانطور که در مطلب پیشین در زمینه سئو سایت حرفه ای بیان شد، طبق نظر مدیرعامل رتبه های گوگل، Jill Whalen، یک سئو کار حرفه ای خوب می داند که چطور و با چه استراتژی ای به افزایش بازدید سایت بپردازد. افزایش بازدید وبسایت خود موجب بهبود سئو و افزایش رتبه در گوگل می شود. به همین جهت اگر می خواهید سایتتان جزء بالاترین سایت های موجود در نتایج گوگل باشد، یکی از راه های آن جساب شده کار کردن روی سایت است. به عبارتی اگر اساسی روی سایت کار کنید و تمام اصول تکنیکی سئو را از پایه روی سایت اعمال نمایید، سایت رتبه خوبی در گوگل خواهد گرفت و بازدید آن افزایش خواهد داشت. بنابراین سئو و افزایش بازدید ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. این دو عامل به طور موثری به بهبود وضعیت یکدیگر کمک می کنند.
برای افزایش بازدید با سئو سایت باید مراحل متفاوتی را پشت سر بگذارید. اولین گام از این پروسه، انتخاب دامنه مناسب است. از نطر کارشناسان سئو سایت کمپانی، دامنه ای می تواند به افزایش بازدید سایت کمک کند، که هدفمند انتخاب شود. نامی که مرتبط با حوزه کاری باشد. همچنین تلفط، به یاد سپاری و تایپ آن آسان باشد می تواند انتخاب مناسبی باشد. مرحله بعدی جذاب بودن محیط کاربری وبسایت است. سایتی که شلوغ باشد و کاربر را گمراه کند، او را از سایت فراری خواهد داد. در حالی که اگر مرتب و با رانگ بندی خوبی باشد، برای کاربر جذابت خواهد داشت و بازدید کننده، مجددا در روزهای دیگر با اشتیاق به آن سایت بازخواهد گشت. مرحله سوم توجه به تکنیک های به روز برنامه نویسی برای ایجاد ساختاری استاندارد برای وبسایت است. شخصی که کار طراحی سایت را انجام می دهد، لازم است اصول بهینه سازی سایت را بداند. در گام آخر سئو سایت آغاز می شود. استراتژی افزایش بازدید با سئو سایت، با انتخاب کلمه کلیدی مناسب آغاز می شود.

افزایش بازدید با انتخاب کلمه مناسب در سئو سایت

کلماتی که کاربرن مختلف در گوگل سرچ می کنند می تواند به بهبود رتبه و افزایش بازدید کمک کند. به این صورت که سعی نمایید مطالبی را در سایت خود منتشر کنید که جستجوگران زیادی دارد. با این روش خواهید توانست بر رقبای خود پیشی بگیرید و با کلمات پربازدید بالا بیایید. با این کار بازدید کل وبسایتتان هم افزایش خواهد یافت. همچنین کار کردن روی کلماتی که اکنون در صفحه های سوم چهارم به پایین را در گوگل برای سایت شما دارند، گزینه مناسبی خواهد بود. چون این کلمات معمولا پتانسیل بالا آمدن در گوگل و افزایش بازدید سایت را دارند. همچنین می توانید در انجمن های گفتگو به دنبال کلید واژه های مناسب بگردید.و این موضوع به طور کامل در مطلب انتخاب کلمه کلیدی برای سئو سایت آمده است که پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه بفرمایید.

کاهش الکسا و افزایش بازدید با سئو سایت

کاهش الکسا و نزدیک شدن به رتبه های اول وبسایت های کشور و حتی جهان، نمایانگر افزایش بازدید سایت می باشد. بنابراین تولید محتوای بهینه و ارزشد و لینک بیلدینگ مناسب می تواند بازدید سایت را بالا ببرد و الکسا را کاهش دهد. محتوایی دارای ارزش است که به صورت کاملا یونیک نوشته شود و از کلمات کلیدی به شکل استاندارد در آن استفاده شود. لینک بیلدینگ نیز باید در سایت های معتبر انجام بگیرد. اعتباری که یک سایت دارد، می تواند از طریق بک لینک به سایت شما برسد. این اعتبار باعث بهبود سئو سایت و افزایش بازدید با سئو سایت می شود.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 19 جولای 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.