فاکس بلاگ

افزایش سئو سایت

افزایش سئو سایت

افزایش سئو سایت روش های گوناگونی دارد که لازم است آن ها را در وبسایت خود اعمال نمایید ما روش های افزایش سئو سایت را در این پست به شما می گوییم. اولین کار کنار گذاشتن عادت های بد قدیمی است و جایگزینی آن ها با استراتژی های جدید است.

در این زمینه می توانید مطلب مرتبط قدیمی ما در رابطه با افزایش رنک گوگل با سئو را مطالعه کنید. روش هایی که در این مقاله به شما می گوییم شامل موارد زیر است.

انتخاب بهترین کلمه کلیدی برای افزایش سئو سایت

 

بدون انتخاب بهترین کلمه کلیدی فرآیند افزایش سئو سایت بی ثمر خواهد شد. انتخاب یک کلمه کلیدی مبهم و عام، چندان نتیجه مثبتی برای شما نخواهد داشت. به عنوان مثال افزایش سئو سایت با کلمه “کتاب” هرچند هم که موفق باشد، بدون شک حدود نیمی از بازدید کنندگان تنها برای بازدید به سایت شما می آیند. اگر هدفتان جذب کاربران سایت است باید کلمه کلیدی هدفمندتری را انتخاب کنید. در مورد این مثال، انتخاب کلمه “خرید کتاب” باعث می شود که تقریبا بیشتر افرادی که به سایت شما می آیند، اقدام به خرید از شما بکنند. زیرا، افراد وقتی کارت بانکی خود را در دست دارند، در اینترنت به دنبال کلمه خرید می گردند اما افراد زیادی ممکن است با کلمات عام در محیط اینترنت بگردند. انتخاب بهترین کلمه کلیدی برای افزایش سئو که در بخش جستجوی کلمه کلیدی برای سئو آورده شده است، هرچه هدفمندتر باشد، سود آورتر خواهد بود.

افزایش سئو سایت با رعایت قانون کپی رایتینگ

احترام به قانون کپی رایتینگ اشاره به حفظ و افزایش سئو سایت با جلوگیری از انتشار محتوای تکراری در وبسایت دارد. چیزی که باید همیشه از آن اجتناب ورزید. کپی کردن محتوای ساایت های دیگر به درون وب سایت خود، نه تنها نقض قانون کپی رایتینگ است بلکه به علت ایجاد محتوای تکراری و انتشار مطلب کپی از سایت های دیگر، موجب تخریب سئو سایت و نزول رتبه در گوگل می شود. تولید محتوای سایت باید به صورت یونیک و دست اول صورت گیرید.

تنطیم لینک های داخلی برای افزایش سئو سایت

تنظیم لینک های داخلی برای افزایش سئو سایت، اشاره به تنظیم URL ها و سئو فرندلی کردن آن ها دارد. طریقه صفحه بندی های سایت، تاثیر زیادی در ذهنیت و دیدگاه گوگل برای اهمیت دادن به وبسایت دارد. در حقیقت گاهی در وبسایت ها، صفحات مرتبط میان مقالات وجود دارد که لازم است عنوان شود. بسیاری از وبمستران، هیچ اطلاعی ندارند که مسیر URLها و ساختار سایتشان به چه شکلی است. این افراد اغلب نمی دانند که بعضی از صفحاتشان تا چه میزان می تواند به افزایش رنکینگ صفحات دیگرشان کمک کند. این تکنیک باعث افزایش سئو سایت و رنکینگ سایت می شود. اولین گام بستن صفحات بی ارزشی است که حجم بالایی از لینک های ورودی را می گیرند. برای این کار می توانید از کدهای noindex و یا nofollow استفاده نمایید. دلیل ما برای این پیشنهاد درست مانند بستن شیر فلکه آب برای جلوگیری از چکه کردن است. این کار باعث هدایت ترافیک به صفحاتی می شود که واقعا ارزشمندند.

افزایش سئو سایت داخلی

افزایش سئو سایت داخلی یا on-page تاثیر زیادی در میان انواع روش های بهبود سئو سایت دارد. در حالی که هنوز تگ تایتل برای اهداف سئو مهم است، توضیحات متا تاثیر قدیم خود را ندارند. با این حال، پیشنهاد سئو سایت کمپانی استفاده از این ایتم است چرا که اگر جذاب باشد، موجب کلیک کاربر روی سایت می شود. این دو آیتم را در تمام صفحات سایت به صورت بهینه به کار بگیرید.
با بهره گیری از روش هایی که در این مقاله معرفی کردیم، خواهید توانست تا حد زیادی موجب افزایش سئو سایت خود بشوید.

توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.