فاکس بلاگ

الگوریتم های سئو گوگل و بهترین واکنش دربرابر آنها

الگوریتم های سئو گوگل و بهترین واکنش دربرابر آنها

همه شما دوستان عزیز می دانید که تقریبا در طی سال تمام الگوریتم های سئو گوگل بروزرسانی می شوند. تعداد زیادی از این بروزرسانی ها کوچک هستند و چندان به چشم نمی آیند و تعداد کمی نیز شامل بروزرسانی های بزرگ می شوند و به نوعی الگوریتم را دچار تغییر و تحولات عظیمی می کنند. به هر حال چه این بروزرسانی ها اتفاق بیافتند و چه اتفاق نیافتند، باید همیشه از وبسایت خود مراقبت کنیم و کوچکترین تغییرات در ترافیک و رده بندی را جدی بگیریم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

به همین منظور در این مقاله نکاتی را مطرح می کنم که اگر به آن ها توجه لازم را داشته باشید، خواهید توانست برای همیشه چالش های موجود در سئو را حل کنید و دیگر با هر بروزرسانی که اتفاق می افتد بدنتان به لرزه نخواهد افتاد!

نکته اول: تحت نظر داشتن ترافیک سایت

شما باید همیشه یک چشمتان را به میزان ترافیک طبیعی سایت اختصاص دهید. احتمالا نمی دانید که توجه به تعداد ترافیک طبیعی سایت چه ارتباطی با بروز رسانی های الگوریتم های گوگل دارد؟

نرم افزار Google Analytics را باز کنید و تاریخچه ترافیک خود را بررسی کنید. مکان هایی که ترافیک صعود یا سقوط کرده را مشخص و تاریخ های آن ها را با تاریخ بروزرسانی الگوریتم های گوگل تطبیق دهید.

 

احتمالا تعدادی از تاریخ ها با تاریخ هایی که الگوریتم های گوگل بروزرسانی شده اند مطابقت خواهند داشت. اکنون که درک کردید رابطه ترافیک با بروزرسانی های الگوریتم گوگل چیست، ادامه مطلب را دنبال کنید تا متوجه شوید که چگونه می توانید مشکلات موجود در سئو سایت خود را حل کنید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 09 دسامبر 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.