فاکس بلاگ

انتخاب کلمات کلیدی برای سئو سایت

 انتخاب کلمات کلیدی برای سئو سایت

سئو و انتخاب کلمات کلیدی مناسب

برای اینکه شروع به بحث کنیم باید سئو رو خوب تعریف کنیم .

سئو چیست ؟

سئو فاکتور بزرگ بازاریابی اینترنتی است که بر روی وب سایت انجام می شود . سئو : راهکار افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجوی اینترنتی است .

و بسیاری از تعاریف دیگر که همه در این محور می باشند . اما سوال دیگری وجود دارد و آن اینکه :

سئو به چه صورت انجام می شود ؟

سئو بر روی کلمات کلیدی یک وب سایت تجاری یا هر وب سایتی که قصد تجارت الکترونیک دارد انجام می شود .تا  وب سایت در این کلمات به رتبه های بالای نتایج جستجو حرکت کند.

اما سوال آیا هر کلمه کلیدی برای کسب در آمد از وب سایت مناسب است ؟

جواب مسلما خیر است ، انتخاب کلمات کلیدی بر اساس جستجوی کاربران اینترنت باید تعیین شود . توجه داشته باشید که هر کلمه کلیدی که شما در نتایج جستجو بالا باشید لزوما برای شما کسب در آمد نخواهد داشت . بنابراین برای انتخاب کلمات کلیدی در حوزه فعالیت خود حتما با یک مشاوره سئو و بهینه سازی و همچنین یک بازاریابی اینترنتی راهنمایی بخواهید.

مشاوره سئو سایت وب نوش جلسات مشاوره اول با هر کارفرما را به صورت رایگان ارائه می کند . همچنین مشاوره طراحی سایت و ساختار سایت  را به صورت رایگان برای شما ارائه می کند . برای آشنایی با سیستم انتخاب کلمات کلیدی مناسب با وب نوش تماس بگیرید تا بهترین کلمات کلیدی و تجاری را برای شما پیشنهاد دهیم .

استفاده از ابزارهای گوگل برای انتخاب کلمات کلیدی

گوگل برخی از ابزارها را در اختیار کاربران برای انتخاب کلمات کلیدی قرار داده است . مانند : گوگل پلنر البته در سطح حرفه ای هم می توانید از روی گوگل ترند نیز قدرت کلمات کلیدی را تشخیص دهید و میزان جستجو را نیز آنالیز کنید.
البته در سئو سایت وب نوش بهترین راهکار را برای انتخاب کلمات تجاری برای شما داریم . برای این کار ابزارهای زیادی طراحی شده اند ولی هر یک از آنها باگهای خودشان را دارند. و نمیشه به صورت دقیق نتیجه گرفت که درست اعلام می کنند یا نه . در نهایت همان تجربه کار اهمیت بالایی دارد.

آیا سئو مستقیما روی کلمات کلیدی وب سایت اعمال می شود ؟

خب در اینجا به این می رسیم که سئو یک راه کار است ، یعنی رعایت برخی از فاکتورهای مورد نیاز برای جستجوگرها با اصول و قواعد خودش تا بتواند وب سایت را به راحتی تجزیه و تحلیل کند. بنابر این اینکه سئو مستقیما بر روی کلمات کلیدی انجام شود یا اینکه بر روی کلمات فرعی باید سئوکار این را تشخیص دهد . به زودی در وب نوش آموزش کامل سئو و بهینه سازی سایت از صفر تا صد ارائه خواهد شد. در آنجا در بخش سئو کلمات سخت تمام این موارد با جزئیات گفته خواهد شد. لذا از کاربران عزیز می خواهم صبر پیشه کنند تا ما تمام آموزش را تکمیل کنیم تا برای شما دوستان وب مستر ارائه کنیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سئو و بهینه سازی وب سایت و همچنین انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت با مشاوره سئو سایت وب نوش تماس بگیرید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 13 آوریل 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.