فاکس بلاگ

اهمیت محتوا در سئو سایت

اهمیت محتوا در سئو سایت

اهمیت محتوا در سئو سایت خیلی زیاد است به طوری می توان محتوا را به منزله خوراک سایت در نظر گرفت. وبسایت برای بالا آمدن در گوگل نیاز به تولید محتوا دارد.

یکی از فعالیت هایی که مجموعه ما انجام می دهد، تولید محتوای سایت است. بنا به نوع پروژه محتوای یونیک و دست اول باید تولید شود. این کار به شدت به افزایش رتبه در گوگل کمک می کند. در حقیقت سایت باید به طور مرتب به روزرسانی شود. به روزرسانی توسط مطالب مفیدی که کاربران به دنبال آن هستند انجام می شود. بدین منظور اغلب سایت ها منویی را با نام مقالات، آموزش یا وبلاگ قرار می دهند. در روزهای مشخصی از هفته این منو به روز می شود.

اهمیت تولید محتوا در سئو سایت

 

اهمیت تولید محتوا در سئو سایت به قدری است که می توان به طور حتم برای آن زمان بیشتری گذاشت. تولید محتوای مناسب بخشی از سئو on-page است که گوگل مستقیما با آن ارتباط برقرار می کند. ایجاد محتوای تونیک و دست نویس خودتان تاثیر خیلی خوبی روی بهینه سازی سایتتان دارد. سعی کنید بازه مشخصی را برای به روزرسانی سایتتان در نظر بگیرید و گوگل را عادت بدهید که هرچند وقت یک بار به سایتتان سرک بکشد. هنگام نوشتن مطالب به کلمات کلیدی سایتتان اشاره کنید. از سوی دیگر بیان عنوان مطالب قبلی و ارجاع به آن ها از طریق لینک تاثیر خیلی خوبی دارد. همانطور که می دانید سئو سایت با لینک سازی داخلی (internal link) قوت بیشتری می یابد. بنابراین در کنار فعالیت های دیگر اهمیت محتوا در سئو سایت را جدی بگیرید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 30 ژوئن 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.