فاکس بلاگ

ایجاد وبلاگ برای سئو و بک لینک

ایجاد وبلاگ برای سئو و بک لینک

ایجاد وبلاگ برای سئو و بک لینک از چندین سال قبل در بین افراد رواج پیدا کرده است. آیا می دانید وبلاگ سازی برای گرفتن بک لینک چه تاثیری در سئو سایت دارد؟ با ما همراه شوید.

وبلاگ روشی آسان، بدون هزینه و زود بازده برای گرفتن بک لینک است که توسط برخی از سئو کاران مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع حتی در بحث سئو وبلاگ هم صدق می کند. همانطور که می دانید بک لینک یکی از اصلی ترین راه ها برای ایندکس صفحات سایت شماست. اگر بخواهید در این زمینه موفق باشید باید بتوانید سایت هایی قوی و مرتبط با کارتان را پیدا کنید. رپورتاژ آگهی معمولا موثر ترین راه برای بک لینک است. البته منظور ما بک لینکی است که خودتان به صورت دستی برای خودتان ایجاد می کنید. اگر بخواهیم بهترین راه را پیشنهاد کنیم تولید محتوای سایت قوی و لینک دهی داوطلبانه سایت ها تاثیری به مراتب بالاتر دارد. از این موضوع که بگذریم، رپورتاز آگهی تاثیر خوبی دارد اما مستلزم پرداخت هزینه است. ساختن وبلاگ برای سئو باعث ساخت بک لینک های متعدد و بدون هزینه می شود.

آیا لینک های وبلاگ برای سئو خوب است؟

لینک های وبلاگ، نوعی بک لینک محسوب می شود و اگر از وبلاگ هایی که دامنه های اسپم دارد باشد، می تواند سئو سایتتان را خراب کند. این موضوع باید در تمام مراحل سئو خارجی مدنظر قرار گیرد. همچنین الگوریتم های گوگل به سایت هایی که مکررا از وبلاگ های متعدد، بک لینک های بالا گرفته اند امتیاز منفی می دهند. این کار در حقیقت به نوعی روش منسوخ در سئو تبدیل شده و بهتر است از آن استفاده نشود. ایجاد وبلاگ برای سئو و بک لینک ریسک بالایی دارد و ممکن است باعث افت رتبه بالا در گوگل شود.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 19 مارس 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.