فاکس بلاگ

بازاریابی محتوا و افزایش ترافیک سایت

بازاریابی محتوا و افزایش ترافیک سایت

چطور می توان محتوایی با کیفیت عالی و بر اساس کلمات کلیدی پر جستجو و ترافیک شبکه های اجتماعی، ایجاد نمود؟

بازاریابی محتوا زمانی می تواند اثربخش باشد که مشتریان بالقوه مشغول جستجو و به اشتراک گذاری مطالب شما در کانال های مختلف از جمله در صفحات اجتماعی باشند. همچنین بازاریابی محتوا زمانی کارایی لازم را از خود بروز می دهد که تعداد زیادی از مشتریان مشغول جستجو در آنها باشند و از طرف دیگر رقبای شما به این مسئله توجهی نداشته باشند.

برای این که کاربران را ترغیب به اشتراک گذاری مطالب خود کنیم تا بیشتر دیده شویم، لازم است محتوایی را تولید کنیم که تا حد امکان شامل کلمات کلیدی پرجستجو باشد و علاوه بر آن دارای ایده و موضوعی جذاب باشد. برای رسیدن به این هدف باید به سوالات زیر پاسخ دهیم:

چگونه می توانیم کلمات کلیدی پر کاربرد را پیدا کنیم؟

شما می توانید با شناسایی کلمات کلیدی پربازدید، با ارزش و مرتبط در بدست آوردن ترافیک ورودی مرتبط بیشتر، موفق تر عمل کنید. در واقع با شناسایی عبارات کلیدی با ارزش و مرتبط می توانید از پتانسیل موجود در آن ها برای غلبه بر رقبا و بدست آوردن مخاطب مرتبط بیشتر استفاده کنید.

به عنوان مثال : کلمه کلیدی “بازرگانی مشاورین املاک” یا Commercial real estate (مجبور هستم به جهت بهبود نمایش نتایج توسط ابزارها، از عبارات انگلیسی استفاده کنم)

  •      
  • رضا ایرانی
  • 09 آگوست 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.