فاکس بلاگ

برای سئو سایت URL فارسی بهتر است یا انگلیسی؟

برای سئو سایت URL فارسی بهتر است یا انگلیسی؟

اینکه برای سئو سایت، آدرس دهی منوها و صفحات، URL فارسی بهتر است یا انگلیسی بهه عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.

آنچه که در نوع آدرس دهی ها اهمیت دارد، توجه به موضوع سئو فرندلی بودن URL ها می باشد. اینکه شما از چه نوع زبان برنامه نویسی یا CMS ای استفاده می کنید، فرقی ندارد. موضوع سئو فرندلی بودن لینک ها باید همیشه مورد توجه قرار بگیرد.

URL سئو فرندلی در سئو سایت

URL سئو فرندلی به نوعی از آدرس دهی گفته می شود که برای گوگل قابل خواندن و فهمیدن باشد. به جای آنکه از یکسری اعداد و عبارات نامفهوم استفاده کنید، URL خود را متناسب با نوع صفحه تعیین نمایید. سعی کنید کلمات کلیدی را در آدرس ها وارد کنید تا فهمیدن نوع محتوای صفحه برای گوگل آسانتر شود.

برای سئو آدرس دهی فارسی بهتر است یا انگلیسی؟

همانطور که می دانیدف تقریبا همه کاربران ایرانی در گوگل فارسی سرچ می کنند. یعنی کالا و خدمات مورد نیازشان را به شکل فارسی تایپ می کنند. از این جهت اگر آدرس دهی سایتتان را فارسی انتخاب کنید، شانس بهتری افزایش رتبه در گوگل خواهید داشت. با اینکه گوگل می تواند ترجمه عبارات کلیدی را تشخیص دهد اما این موضوع برای شما بهتر خواهد بود. یعنی اگر در آدرس مطلبی که نوشته اید، از URL شامل کلمه “book” استفاده کنید، حتی اگر کاربری عبارت شامل “کتاب” را سرچ کند، باز هم شانس خوبی برای دیده شدن دارید. اما اما استفاده از URL با زبان بومی بهتر است. URL انگلیسی نیز مزایای خود را دارد. در بعضی موارد ممکن است وبسایت هایی که با شما لینک می دهندف زبان فارسی را پشتیبانی نکنند. این عامل باعث می شود لینک خخطای ۴۰۴ به سمت وبسایت شما بیاید. اما تتقریبا تمام سایت ها زبان انگلیسی را پشتیبانی می کنند و در بک لینک ها خطایی ایجاد نمی شود. همچنین برای بک لینک، آدرس دهی انگلیسی بهتر از فارسی است. چرا که کوتاه تر می باشد. از سوی دیگر، ادرس های فارسی طول بلندی دارند و کدهای سایت را طولانی می کنند. همانطور که می دانید، هرچه میزان کدهای سایت کمتر باشد برای سئو مناسب تر است.
به ظور کلی، با وجود این تفاوت ها سعی کنید آدرس هایی را که انتخاب می کنید کوتاه باشند. گاهی استفاده از URL های انگلیسی ما را بیشتر به این هدف نزدیک می کنند. اما اط نظر تیم سئو سایت کمپانی، تا الان می توان گفت با درصد تفاوت اندکف URL فارسی بهتر از انگلیسی است.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 16 ژوئن 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.