فاکس بلاگ

بررسی هاست ایرانی و خارجی بر سئو سایت

بررسی هاست ایرانی و خارجی بر سئو سایت

چند سالی است بسیاری از سازمانهای دولتی و نهاد های حکومتی نسبت به انتقال میزبانی وب خود به داخل کشور تمایل نشان می دهند و از این رو شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ اقدام به راه اندازی سرور های هاستینگ در داخل کشور نموده اند . تعرفه پلان های هاست بر روی سرور خارج از کشور بسیار پایینتر از تعرفه سرور ایران می باشد و دلیل این امر هزینه بالای دیتا و سخت افزار می باشد . یکی از محاسن هاست ایران ، سرعت بالاتر و محسوس میزبانی وب ایران در کشور است و علت سرعت بالای سایت ها و پورتال ها این است که کاربران سایتها و پورتال ها از سرویس اینترنت داخل کشور استفاده می کنند ، و این امر تا حد زیادی سرعت را بطور مجازی افزایش می دهد . به همین جهت اگر با افزایش کاربران داخلی بر روی سایت خود مواجه شده اید ، انتقال هاست و بستر سایت شما به هاست ایرانی یک راه حل مناسبت خواهد بود.

هر کدوم از هاست های ایران و خارج مزیت ها و معایبی دارند که با هم اون ها رو بررسی میکنیم و خودتان بررسی کنید و تصمیم بگیرید از کدوم هاست استفاده کنید.

بزرگترین مزیت هاست ایران سرعت لود بالای اون هست.اگه به لود سایت هایی که هاست ایران دارند دقت کنید میبینید که خیلی سریع تر نسبت به سایت هایی که از هاست خارج استفاده میکنند لود میشن.قطعا لود سریع هاست و سریع تر باز شدن سایت باعث میشه کاربران استقبال بهتری از سایت شما بکنند.

اما برعکس هاست خارج سرعت لود پایین تری نسبت به هاست ایران داره.البته بستگی داره که هاست خارج رو از کدوم کشور و با چه کیفیتی بگیرید.هاست های آمریکا از جمله بهترین و با کیفیت ترین هاست های خارج هستند که اگه میخواید از هاست آمریکا استفاده کنید حتما باید کپی رایت رو رعایت کنید.

به طور کلی هر کدوم از هاست ها چه ایران چه خارج باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و اولین ملاک شما در انتخاب هاست همیشه کیفیت و پشتیبانی عالی باشه.اما ما دنبال این هستیم که بفهمیم کدوم هاست برای سئو مناسبه.برای سئو مهمترین مسئله اینه که از نظر گوگل سایت شما چطور لود میشه.متاسفانه سرور های گوگل در ایران وجود نداره و این باعث میشه اگه شما سایتتون روی هاست ایران باشه ربات های گوگل برای ورود به سایتتون کار راحتی رو نداشته باشند و در واقع از نظر گوگل سرعت لود سایتتون کم باشه.(البته این موضوع در سال های قبل بیشتر به چشم میخورد و رفته رفته کیفیت هاست های ایران بالا رفته و سرعت لود در خارج از ایران هم خوب شده).

به طور کلی اگر دنبال سئو سایت خوب هستید از هاست خارج استفاده کنید و اگر کاربران سایتتون از روشی غیر از گوگل وارد سایتتون میشن و نیاز به سرعت لود خیلی خوب دارین از هاست ایران استفاده کنید

  •      
  • رضا ایرانی
  • 15 ژانویه 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.