فاکس بلاگ

بررسی وضعیت رقبا در سئو سایت

بررسی وضعیت رقبا در سئو سایت

بررسی وضعیت رقبا در سئو سایت در گام های اولیه شروع سئو قرار دارد. قبل از شروع به کار بهینه سازی وبسایت، حتما از وضعیت رقبا آگاه شوید. در هر زمینه ای که سایت زده اید و قصد فعالیت سئو دارید، رقبایتان را رصد کنید.

این کار به شما کمک می کند نقاط ضعف رقیب را بشناسید و آن ها را تکرار نکنید. از سوی دیگر، تخمین دیلل موفقیت و معیارهایی که در این پروسه به پیروزی رقیب کمک کرده، ممکن است بتواند به شما نیز کمک کند. در حقیقت در علم بازاریابی اینترنتی با سئو، بررسی وضعیت رقبا نقش مهمی در رسیدن به موفقیت و پیروزی دارد. در این راه می توانید از تکنیک های مختلفی استفاده کنید.

پیدا کردن رقبا در سئو

پیدا کردن رقبا اولین مرحله در بررسی وضعیت رقبا است. باید بدانید چه وبسایت هایی دارند خدماتی مشابه با شما ارائه می دهند. پس از آن به بررسی ریز فعالیت ها و استراتژی های آن ها بپردازید.

بررسی سایت رقبا در سئو

بررسی سایت رقبا شامل برانداز کردن سورس سایت و اعمال تکنیک های سئو on-page توسط آن هاست. هرچقدر رقبا در سئو on-page ضعف داشته باشند، به نفع شما خواهد بود و بهتر می توایند از آن ها جلو بیفتید. علاوه بر این، همانطور که مستحضرید، محتوا در سئو سایت نقش خوراک سایت را دارد. گوگل پس از کرال کردن سایت ها محتوای آن ها را می خواند. سایتی که محتوای بهتری داشته بشد برای کاربران و در نتیجه گوگل پسندیده تر است. می توانید با بررسی مطالب رقبا، بهترین مطالب آن ها از دید کاربران را بشناسید و در همان زمینه، بهتر از رقبا مطلب بنویسید. هر چه میزان ایندکس های سایتتان را افزایش دهید، شانس بهتری در افزایش رتبه در گوگل خواهید داشت.

بک لینک های رقبا در سئو

میزان و کیفیت بک لینک ها نقش مهمی در سئو سایت دارد. علاوه بر اینکه باید بدانید بک لینک چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد، باید بدانید رقیب ها از چه وبسایت هایی و با چه استراتژی ای لینک گرفته اند. این مرحله یکی از گام های مهم در سئو سایت است. براین این کار می توانید از سایت معروف www.ranksignals.com استفاده کنید.

رتبه رقبا در سئو

هر کدام از رقبا که رتبه بالاتری داشته باشند، مسلما قوی تر در صحنه ظاهر شده اند. هرچند آیتم هایی نظیر عمر دامنه و سابقه آن می تواند در این قضیه نقش داشته باشد، اما معمولا با بررسی فاکتورهای سئو سایت خارجی می توانید علت موفقیت آن ها را بررسی کنید.

کلمات کلیدی رقبا در سئو

شناخت کلمات کلیدی رقبا در سئو، به شما در انتخاب هوشمند کلید واژه ها برای وبسایتتان کمک می کند. برای این کار می توانید از سایت www.alexa.com استفاده کنید. همیشه این موضوع را مدنظر قرار دهید که رقیب از چه طریقی ورودی می گیرد. شما نیز می توانید از همان کلمات استفاده کنید.

تبلیغات رقبا در سئو

تبلیغات رقبا برای آن ها ورودی های ریفر می آورد. با رصد کردن ورودی رقبا می توایند متوجه شوید رقیب از چه طریقی بیشترین بازدید را گرفته است. این کار می تواند از طریق بنرهای تبلیغاتی در سایت های دیگر نیز صورت بگیرد. اگر راهکار آن ها را مناسب دیدی می توانید آن را برای وبسایت خود به کار بگیرید.
با در نظر داشتن تمام موارد گفته شده خواهید توانست وبسایت خود را از وبسایت های رقیبان جلو بیندازید. در حقیقت بررسی وضعیت رقبا در سئو سایت، باید قبل از هر گامی انجام شود تا راه روشنی برای رسیدن به پیروزی به دست آید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 08 جولای 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.