فاکس بلاگ

بروزرسانی بعدی الگوریتم پنگوئن باید تا پایان ۲۰۱۵ رخ دهد

 بروزرسانی بعدی الگوریتم پنگوئن باید تا پایان 2015 رخ دهد

گوگل اعلام کرد که بروزرسانی بعدی الگوریتم پنگوئن باید تا پایان ۲۰۱۵ رخ می دهد.

نسخه ی ۴ الگوریتم پنگوئن به احتمال زیاد تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد.
ما همه انتظار داشتیم به روز رسانی بعدی پنگوئن به زودی اتفاق  بیافتد، اما در حال حاضر ما می دانیم که آن را به احتمال زیاد در دو ماه آینده منتشر خواهد شد.
Gary Illyes یک مدیر سایت است که موضوعات داغ را تجزیه و تحلیل میکند . وی درپستی در توییتر نوشته است که این نسخه جدید پنگوئن درسال جاری یعنی ۲۰۱۵ منتشر میشود در صورتی که فقط دو ماه از این سال باقی مانده است و آن نوامبرو دسامبر هست . ما باید فرض کنیم این نسخه را در عرض دوماه آینده اتفاق می افتد.
ما همچنین می توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه ی بعدی به زمان واقعی که گفته می شود نزدیک تر است. این بدان معناست که الگوریتم به طور مداوم در زمان واقعی که گفته میشود به روزرسانی خواهد شد. ولی باید درنظرداشت که بعد از نسخه ی ۴ الگوریتم پنگوئن دیگر روز خاصی برای به روز رسانی الگوریتم پنگوئن وجود ندارد.ولی به جای آن گوگل امکان تشخیص لینک های اسپم شده ی در سایت را توسط الگوریتم پنگوئن میدهد.

و در همان زمان هنگامی که لینک های اسپم شده را حذف میکند و Google’s indexerآن ها را برمیدارد سایر سایت ها یه احساس تنفر خاصی نسبت به الگوریتم پنگوئن پیدا میکنن.
این میتواند یک هشدار جدی برا سئو کار ها و وب مسترها باشد که برای سئو سایت خود تلاش میکنند. شما زمانی در کار سئو خود موفق هستید که با همه ی بروزرسانی ها آشنا باشید.
  •      
  • رضا ایرانی
  • 17 نوامبر 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.