فاکس بلاگ

بهترین افزونه های AMP وردپرس

بهترین افزونه های AMP وردپرس

دوستان عزیزم، با توجه به مقالات گذشته خوب می دانید که AMP یکی از عوامل تاثیرگذار در سئو سایت موبایلی است و باعث بهبود وضعیت شما در رتبه بندی بخش موبایلی گوگل می شود.

به جهت درخواست های زیاد شما دوستان عزیز و با توجه به اهمیت AMP من در این مقاله ۵ افزونه AMP را به شما دوستان عزیزم معرفی خواهم کرد. امیدوارم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد.

۵ پلاگین برتر AMP:

  • AMP for WP – Accelerated Mobile Pages

این پلاگین همه کاره، سایت وردپرسی شما را خیلی سریع برای AMP بهینه سازی می کند. AMP for WP گزینه های بسیاری را جهت گسترش و پشتیبانی به شما پیشنهاد می دهد. همچنین این پلاگین دارای ابزارهای بهینه سازی طراحی سایت نیز می باشد.

AMP for WP برای رفع باگ ها، اضافه شدن ویژگی های جدید و بهبود عملکرد سیستم آزمایش و آنالیز به صورت متوالی بروزرسانی می شود. استفاده از این افزونه برای افراد تازه کار نیز بسیار ساده است. براساس نظرات کاربران AMP for WP بهترین افزونه وردپرسی AMP است.

ویژگی ها و کاربردها:

یکی از بهترین ویژگی های این افزونه AMP اجازه دادن به وبمسترها برای طراحی یک  صفحه AMP سفارشی و اختصاصی مطابق با سلیقه خودشان می باشد.

این پلاگین دارای ویژگی ساخت صفحه با استفاده از drag-and-drop (تکنیک کشیدن و رها سازی) است. این ویژگی به شما کمک می کند که به راحتی و با سرعت صفحه سفارشی خود را طراحی کنید. همچین این افزونه دارای المان های آدرس دهی موبایلی است که نتیجه آن بارگذاری سریع صفحات و بهبود وضعیت سئو و رتبه سایت می باشد.

AMP for WP به صورت کاملا منطقی طراحی شده و به همین دلیل به راحتی می توانید آن را مدیریت کنید. همچنین توسعه دهندگان این افزونه برای طراحی و بروزرسانی آن به نیازهای کاربران و کاربرد ابزارها توجه ویژه ای کرده اند. به همین دلیل این افزونه فاقد ابزارها و ویژگی های غیرضروری است و کاملا یک پلاگین بهینه می باشد.

AMP for WP با گالری های چرخ فلکی سازگار است. همچین این افزونه با یوتیوب، توییتر، اینستاگرام و فیسبوک سازگار است. از دیگر ویژگی های این پلاگین پشتیبانی از ایمیل و انواع مختلف پست های سفارشی می باشد و به زودی ویژگی های جدید دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.

  • AMP

AMP یک پلاگین عالی برای تازه کارانی است که قصد دارند سایت خود را برای amp بهینه سازی کنند. هرچند، AMP دارای پشتیبانی ضعیف تری نسبت به AMP for WP است.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 08 نوامبر 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.