فاکس بلاگ

تاثیر اینستاگرام بر روی سئو وب سایت

تاثیر اینستاگرام بر روی سئو وب سایت

یکی از کاربران این سوال را مطرح کرده بودند که اینستاگرام می تواند بر روی سئو یک وب سایت تاثیر بگذارد یا خیر ؟ یکی از عوامل رشد یک وب سایت ، شبکه های اجتماعی پر مخاطب می باشند که اینستاگرام نیز شامل آن می شود .
در مباحث سئو همیشه به این نکته اشاره شده است که وبمستر ها سعی کنند مطالب جدیدی که ایجاد می کنند را بعد از انتشار در وب سایتشان در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک ، گوگل پلاس ، اینستاگرام و توئیتر نیز به اشتراگ بگذارند.برای روبوت های سئو آمار بازدید مهم تر از تعداد مطالبی می باشد که در وب سایت قرار میدهید .

فرض کنید روزی ۱۰ مطلب در وب سایت خودتان آپلود می کنید که دارای آمار بازدید پایینی می باشد . اگر شما این ۱۰مطلب را تقسیم کنید به سه مطلب با کیفیت بالا که دارای آمار بازدید بیشتری باشد ، تاثیر بیشتری در رنکینگ وب سایت دارد .
کافیست سه مطلب شما در شبکه های اجتماعی پر مخاطب نیز به اشتراک گذاشته شود و بازدید کنندگان خاص دیگری به غیر از search یک مطلب در موتورهای جستجو از طریق لینک محتوایی که در شبکه های اجتماعی آپلود کرده اید به سایت شما وارد شوند همین موضوع باعث می شود که آمار بازدید در کنار کیفیت مطلب آپلود شده هر دو به صورت یکنواخت رشد کنند و این یعنی رنکینگ بهتر یک وب سایت . البته رنکینگ به عوامل زیادی بستگی دارد ولی مهمترین آن محتوا می باشد ،  محتوایی که بازدید کننده را مجبور کند هر روز به وب سایت شما بیاید و مطالب جدید را دنبال کند .
با توجه به توضیحات بالا سعی کنید مطالبی را در اینستاگرام قرار بدهید که دنبال کننده های زیادی هر روز به صفحه اینستاگرام شما وارد شده و مطالب جدیدی که قرار میدهید را پیگیری کنند البته لینک وب سایت در پایان هر مطلبی که قرار میدهید فراموش نشود .

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 11 دسامبر 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.