فاکس بلاگ

تاثیر کلید g+1 گوگل در سئو مطالب (اشتراک گذاری مطالب در گوگل پلاس)

تاثیر کلید g+1 گوگل در سئو مطالب (اشتراک گذاری مطالب در گوگل پلاس)

در کنار تمام مطالب آموزش کلید GOOGLE PLUS 1وجود دارد . خیلی از کاربران با کاربرد این کلید آشنا نیستند و به همین دلیل بنده مشاهده می کنم در مطالبی که آمار بازدید آنها نزدیک به صد هزار بازدید رسیده است ولی یکبار بر روی این کلید کلیک نشده . چرا و چه دلیلی وجود دارد بر روی این کلید کلیک کنیم ؟ کلید مورد نظر مربوط به اشتراک گذاری مطالب در شبکه اجتماعی گوگل پلاس می باشد . وقتی بر روی این کلید کلیک می کنید مطلب در صورت داشتن محتوای مفید به صورت مستقیم در شبکه اجتماعی گوگل پلاس به اشتراک گذاشته می شود که باعث می شود زودتر از ایندکس شدن یک مطلب در گوگل محتوای مورد نظر در دسترس افرادی که به دنبال موضوع مود نظر هستند باشد . چه فایده ای دارد ؟ رنک الکسا به کیفیت یک مطلب اهمیت میدهد نه به کیمیت . یک مطلب با کیفیت بهتر از ۱۰ مطلب بدون کیفیت می باشد . برای درک بهتر این موضوع بد نیست یکبار این موضوع را تست کنید . وقتی محتوا را به اشتراک می گذارید به نوعی از یک وب سایت حمایت می کنید و این در مقابل سرویسی که وب سایت مورد نظر در اختیار شما قرار میدهد چیزی نیست .

سعی کنید وقتی مطلب با کیفیتی مشاهده می کنید که محتوای خوب و کار راه اندازی دارد حتما برای حمایت وب سایت بر روی کلید GOOGLE PLUS 1 کلیک کنید . نیاز به هیچ کاری ندارید . کافیست دارای شبکه اجتماعی گوگل پلاس باشید و در حساب کاربری جیمیل وارد شده باشید . بعد از این می توانید مطالب مفید وب سایت را به اشتراک بگذارید . یکی از دلایل اصلی و کاربردی در افزایش رنکینگ و محبوبیت وب سایت شبکه های اجتماعی می باشد که خوشبختانه گوگل پلاس نیاز به فیلتر شکن ندارد و می توانید به سادگی اینکار را انجام بدهید .

جهت حمایت از بخش آموزش لطفا مطالب را به اشتراک بگذارید . بر روی کلید g+1 کلیک کنید ، کمی صبر کنید تا کلید اشتراک گذاری نمایش داده شود . با کلیک بر روی کلید سبز رنگ مطلب در گوگل پلاس به اشتراک گذاشته می شود .

  •      
  • رضا ایرانی
  • 04 ژوئن 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.