فاکس بلاگ

تست سرعت لود وب سایت با استفاده از سرویس PageSpeed Insights

تست سرعت لود وب سایت با استفاده از سرویس PageSpeed Insights

سرعت لود صفحه وب سایت فقط مربوط به طراحی نمی شود و بیشتر مرتبط می باشد با سرویسی هاستی که از آن فضا خریداری کرده اید . (جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هاست از این مقاله استفاده کنید ” آیا سرعت هاست بر روی سئو وب سایت تاثیر دارد یا خیر؟ “). بر فرض مثال شما در طراحی تمام موارد فنی را رعایت کرده باشید ، اینجاست که این سوال مطرح می شود که تفاوت یک سرور اشتراکی با یک سرور اختصاصی چه می باشد ؟ فرض کنید نرم افزار فتوشاپ را یکبار بر روی سیستمی که دارای پردازنده پنتیوم می باشد اجرا کنید و بار دیگر بر روی کامپیوتری که دارای پردازنده I7 می باشد . برنامه یکی می باشد ولی قدرت پردازش متفاوت است .
با این وجود برای تست سرعت می توانید از یکسری ازوب سایتهای استفاده کنید . یکی از آنها Gtmetrix می باشد .

بررسی از طریق وب سایت gtmetrix.com

۱٫   بعد از چک کردن آنتی ویروس مطمئن شوید که وب سایتی که قصد باز کردن آن را دارید مشکل فنی ندارد . اینکار را می توانید از طریق وب سایت http://gtmetrix.com چک کنید .
سایت مورد نظر به شما کمک می کند تا متوجه شوید که سیستم شما مشکل دارد یا سایت مورد نظر . هر وب سایتی که مشکل داشته باشد این وب سایت به شما پیغام ارور نمایش میدهد .
کار با آن نیز بسیار ساده می باشد . کافیست سایت gtmetrix.com را باز کرده و آدرس وب سایتی که نمی توانید باز کنید را در کادر مشخص شده وارد و بر روی کلید Go کلیک کنید .
اگر به هر دلیلی مشکلی وجود داشته باشد پیغامی به شما نمایش میدهد . این وب سایت بهترین گزینه برای رفع این مشکل می باشد .

 

 

سایت دوم استفاده از سرویس PageSpeed Insights گوگل
PageSpeed Insights یک سرویس رایگان از شرکت گوگل می باشد . آدرس وب‌سایتتان را در صفحهٔ PageSpeed Insights گوگل وارد کنید. این صفحه، وب‌سایت را هم ازنظر باز شدن روی موبایل و هم ازنظر باز شدن روی رایانه بررسی کرده و نکاتی برای بهبود کارایی، باز شدن سریع‌تر و بهبود رتبهٔ آن در سیستم جستجوی گوگل می‌گوید.

با استفاده از این دو وب سایت می توانید سرعت را بررسی کرده و مواردی که برای رفع مشکل کندی لود صفحات به شما پیشنهاد می شود را رفع و در طراحی اعمال کنید .

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 09 آگوست 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.