فاکس بلاگ

تولبار الکسا را حتما نصب کنید!

تولبار الکسا را حتما نصب کنید!

alexa-rank

سلام . همه شما کسانی که سایت دارید حتما با سایت الکسا آشنا هستید و همیشه رتبه سایتتون رو توش چک میکنید . این سایت یک تولبار داره به نام Alexa Toolbar که بیشتر شما حتما نصبش کردید ! این تولبار رتبه سایت هایی که واردشون میشید ، امتیاز و خیلی اطلاعات دیگه رو به شما نشون میده . اما مهترین کاربرد این تولبار… برای خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

مهمترین کاربرد این تولبار رتبه بندی سایت ها هست ! یعنی الکسا فقط با استفاده از این تولبار سایت های شما رو رتبه بندی میکنه و اگر کسی این تولبار رو نصب نکرده باشه و وارد سایت شما بشه هیچ تاثیری نداره ! مواردی مثل ارسال پست ها و بازدید هم با استفاده از همین روش محاسبه میشه…! معمولا سایت هایی که با موضوعات خاص که برای وب مسترها هست ، رتبه الکسای بهتری دارند و این فقط به خاطر اینه که بیشتر این افراد چون خودشون سایت دارن حتما این تولبار رو نصب کردن و با ورود به سایت مورد نظر باعث رشد رتبه میشن… حالا اگر ۱۰۰۰ نفر در یک ساعت بدون تولبار الکسا وارد سایت شما بشن هیچ تاثیری روی رتبه شما نداره اما اگر هر ساعت ۱۰ نفر با تولبار وارد سایت شما بشن تاثیر خیلی خوبی داره…! البته عوامل دیگه مثل به روز رسانی منظم و… هم خیلی تاثیر داره اما این یه چیز دیگست!

بنابراین نصب این تولبار خیلی مهمه و اگر نصبش کنید هم به رتبه بندی الکسا کمک میکنید و هم خودتون از امکانتش استفاده میکنید .

*من شخصا به همه کاربران سایت خودم پیشنهاد میکنم تا این تولبار رو نصب کنید ! از لینک زیر می تونید این کارو بکنید :

http://www.alexa.com/toolbar?utm_source=top-nav&utm_medium=www&utm_campaign=toolbar

  •      
  • رضا ایرانی
  • 06 نوامبر 2013
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.