فاکس بلاگ

حذف بیش از حد لینک ها ممنوع

حذف بیش از حد لینک ها ممنوع

اگه یادتون باشه تو مقاله ای که در موردر ارور ۴۰۴ نوشتیم به یکی از امکانات گوگل وبمستر اشاره کردیم که در اون قسمت میتونستید درخواست حذف لینک سایتتون از ایندکس ها و کش گوگل را بدید. البته این امکان فقط برای ارورهای ۴۰۴ نیست و حتی برای صفحات موجود در سایتتون که میخواهید تو ایندکس های سایتتون نیاد کاربرد داره.

 

حالا اونهایی که تعداد زیادی حذف لینک به هر دلیلی داشتن باعث شدن که گوگل یک هشدار به وبمسترها بده. در این امکان گوگل وبمستر ۲ اشتباه و یا زرنگی از طرف وبمسترها سر زده:

۱- فرستادن تعداد زیادی درخواست برای حذف لینک های یک سایت. منظور از تعداد زیاد ۱۰ تا یا ۱۰۰ تا نیست. به گفته Matt Cutts، منظور از تعداد زیاد لینک ها، هزار لینک به بالا و چند هزار لینک هست.

۲- ایجاد چند اکانت در گوگل وبمستر و حذف بخشی از لینک ها در هر یک از اکانت ها.

به گفته Matt Cutts در هر یک از این حالت ها برداشت گوگل اینه که سایتی که این تعداد از مطالبش باید حذف شود، به نوعی داره محتواش تغییر میکنه، پس جایگاه اون در جستجوها هم باید تغییر کنه، البته منظور تغییر منفی و کاهش رتبست!

پس اگه تعداد ارورهای ۴۰۴ شما خیلی بالاست بزارید همون حالت بمونه و با گذشت زمان توسط خود گوگل حذف بشه و از این روش استفاده نکنید که بیایید ابروش را درست کنید و بزنید کورش بکنید. اگه هم کلا میخواهید محتوای سایت را تغییر بدید و مطالب را حذف کنید و مطالبتون هم زیاده اصلا استفاده از این روش بهتون پیشنهاد نمیشه و بهتره روی یک دامنه جدید کار کنید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 03 سپتامبر 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.