فاکس بلاگ

خرید دامین مناسب و خطر اسپمرها

خرید دامین مناسب و خطر اسپمرها

مت کاتز : چگونه از خرید نام دامین که قبلا توسط اسپمرها تخریب شده است اجتناب کنیم .

آقای کاتز ، مدیر مبارزه  با اسپم گوگل ( و امروز به عنوان دونده ماراتن بوستون ) در ویدیوی اخیرش چندین توصیه سریع و فوری راجع به اجتناب از خرید نام های دامینی که ممکن است قبلا توسط اسپمرها تخریب شده باشند را پیشنهاد می دهد . این ویدیو در ارتباط با پاسخ سئوال یکی از مالکان سایتی است که دامینی را خریداری کرده است که دارای مشکلاتی است .

چگونه  می توانم متوجه شوم دامینى را که از شرکت ثبت دامین خریداری می کنم قبلا در گوگل با مشکل مواجه نشده است ؟

من اخیرا دامینی را خریداری کرده ام و برای من کاملا مبهم است که دامین ایندکس نمی شود و من باید یک درخواست تجدید نظر reconsideration request بدهم . چگونه می توانم از چنین اشتباهاتی پرهیز کنم .

کاتز در ابتدا روش جستجوی site-colon را روی نام دامین پیشنهاد می دهد site: domain name او گفت اگر نتایجی از دامین بدست نیامد حتی اگر محتوایی روی آن دامین وجود داشت این خود نشانه خیلی بدی است .

 

کاتز هم چنین انجام یک روش جستجوی ساده ای را روى domainname -excluding.com or its extension برای تحقیق درباره اعتبار سایت پیشنهاد می دهد .

روش دیگری که آقای کاتز پیشنهاد می دهد Archive.org است جایی که شما می توانید نسخه های قبلی سایت را مشاهده کنید و متوجه شوید که آیا دارای محتوای تولید اتوماتیک و اسپم است یا خیر .

کاتز هم چنین توصیه می‌کند اگر شما می خواهید سایتی را بخرید از مالک سایت بخواهید تا آنالیز ترافیک سایت را به شما نشان دهد تا بتوانید هرگونه روند غیر معمولی را در سایت تشخیص و شناسایی کنید . روی هم رفته اگر شما جستجوی site-colon را انجام دادید و نام دامین را جستجو کردید یا سایت را در آرشیو اینترنت جستجو کردید اینها روشهای خیلی سریع و فوری هستند که شما می توانید بفهمید آیا مالک سایت از آن به نحو بدى نگهداری کرده یا اینکه کارهای خوبی روی آن انجام داده است .

  •      
  • رضا ایرانی
  • 14 دسامبر 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.