فاکس بلاگ

در رابطه با ماندگاری سئو سایت چه می دانید؟

ماندگاری سئو سایت

ماندگاری سئو سایت اهمیتی مشابه با خود سئو و بهینه سازی سایت دارد. در حقیقت، وبسایتی که پس از تلاش فراوان و اصولی به صفحه اول گوگل می رسد، باید به صورت ماهرانه رتبه خود را حفظ کند. سئو سایت و حفط رتبه سایت دو پروسه مجزا از یکدیگر می باشند.

در پروسه اول یا همان بهینه سازی سایت برای موتور جستجو، شخص یا شرکت سئو، با رعایت قوانین گوگل اقدام به افزایش رتبه سایت در گوگل تا رساندن آن به صفحه اول نتایج جستجو می کند. در این پروسه، همه قواعد بهینه سازی داخلی یا همان on-page seo و بهینه سازی خارجی یعنی off-page seo انجام می گیرد. پس از آن پروژه به کارفرما تحویل داده می شود. کارفرما باید بداند این مرحله، مرحله اتمام کار او نیست و سایت نباید به حال خود رها شود. در حقیقت پروسه دوم از همین جا آغاز می شود. روش های ماندگاری سئو سایت توسط مجموعه سئو سایت کمپانی به کارفرما آموزش داده می شود تا وی بتواند رتبه سایت خود را در گوگل حفظ کند. اگر کارفرما به هر دلیلی مثلا مشغله کاری نتواند وبسایت خود را اداره نماید و برای حفظ رتبه آن تلاش کند، ما این فعالیت ر تحت عنوان پشتیبانی وبسایت برای وی انجام می دهیم.

پشتیبانی برای ماندگاری سئو سایت

پشتیبانی برای ماندگاری سئو سایت توسز این مجموعه به نحو احسن انجام می شود. ما سال هاست که در حوزه سئو سایت و حفط رتبه برترین وبسایت های ایرانی و خارجی فعالیت کرده ایم و با توجه به دانشی که در حوزه جدیدترین الگوریتم های گوگل داریم می توانیم به شما در حفظ و ماندگاری سئو سایتتان کمک کنیم. شما می توانید این فعالیت را به طور کامل به ما بسپارید. تیم متخصص ما، با انجام تمامی فعالیت های لازم، به حفظ رتبه سایت و افزایش رنگ گوگل با سئو اعتبار شما و سایتتان را در گوگل حفظ کرده و حتی بهبود می بخشند. همچنین تولید محتوای سایت توسط تیم content marketing ما انجام می شود.

حفظ رتبه سایت در گوگل با سئو

حفط تبه سایت در گوگل نیاز به تجربه دارد. اگر کسی بخواهد امر پشتیبانی و ماندگاری سئو شما را بر عهده بگیرد، باید بداند چگونه با وبسایت شما رفتار کند. بنا به حوزه کاری و رقبای شما، وبسایتتان ممکن است نیاز به فرایند لینک بیلدینگ یا تولید محتوا یا هر دو داشته باشد. این موضوع که کاربران با وبسایت شما چه رفتاری دارند اهمیت بالایی در این موضوع دارد. تیم سئو سایت کمانی با برآورد رفتار کاربران و رصد آن ها از ابتدا تا انتها بهترین شیوه را برایتان معرفی و پیاده می کند. اینکه کاربران از چه طریقی به وبسایتتان آمده اند همچون ورودی های ریفر یا همان بک لینک، تبلیغات، بنر، ادوردز یا از طریق دایرکت یا همان تایچ مستقیم آدرس سایت اولین مرحله از کار است. هر کاربر بعد از ورود به سایت تمایل دارد چه رفتاری انجام دهد، به چه صفحه ای برود و به چه نوع محتوایی علاقه دارد اهمیت بسیار بالایی دارد. بنابراین سعی نمایید هم سئو سایت و هم ماندگاری سئو سایت و حفط رتبه سایت در گوگل را به شخص سئوکار یا شرکت سئو با تجربه بسپارید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 18 جولای 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.