فاکس بلاگ

راهکارهای سئو سایت

راهکارهای سئو سایت

راهکارهای سئو سایت بسیار زیاد می باشد و شما به عنوان صاحب یک سایت با دانستن این راهکارها می توانید یکی از بهترین رتبه های نتایج جستجوی گوگل را به خود اختصاص دهید. پس با ما همراه باشید.

راهکارهای سئو در مجموعه سئو سایت طبق آخرین و به روزترین استانداردهای گوگل می باشد که در این مقاله برای شما شرح داده می شود. در قدم اول باید بگوییم به هیچ وجه شروع فرآیند سئو را به بعد از اتمام کار طراحی و پیاده سازی سایتتان موکول نکنید. چرا؟ زیرا الگوریتم های گوگل از طریق کدهای برنامه نویسی با وبسایت ارتباط برقرار می کنند. بنابراین سئو سایت باید از همان اول و در حین برنامه نویسی مورد توجه جدی قرار گیرد. صبر کنید. همانطور که در مبحث تکنیک های سئو بیان شد، حتی قبل از کد نویسی نیز باید اصولی را در نظر بگیرید که به بهینه سازی سایت برای موتور جستجو کمک کند. به طور کل این اصول به دسته های زیر تقسیم می شود.

راهکارهای انتخاب هاست مناسب برای سئو

راهکارهای انتخاب هاست مناسب برای سئو و بهینه سازی سایت در بخش “تاثیر سرور و هاست در سئو سایت” به طور کامل بیان شده ایت. مجددا عنوان می کنیم که سعی کنید هاستی را انتخاب کنید که برای سئو مناسب باشد. به این معنا که سرعت بالایی داشته باشد. قطعی زیاد نداشته باشد و یک پشتیبانی قوی برای مشکلات احتمالی به شما اختصاص دهد، زیرا در بحث سئو، down شدن سایت به هردلیلی تاثیر بسیار بدی خواهد گذاشت. موارد این چنینی باید باید با پشتیبانی هاستینگ در میان گذاشته شود و به سرعت برطرف شود.

راهکارهای انتخاب دامنه مناسب برای سئو

راهکاریهای انتخاب دامنه مناسب برای سئو به نوع فعالیت و کشور هدف شما مربوط می شود. دامنه هایی همچون .com و .net دامنه های عام هستند و برای همه کشورها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر فکر می کنید ممکن است در اینده علاوه بر سئو، به تبلیغات گوگل ادوردز نیاز داشته باشید، از دامنه های عمومی استفاده کنید. از سوی دیگر دامنه های مربوط به هر کشور مانند .ir برای ایران، .de برای آلمان، .co.uk برای انگلیس و غیره به گوگل می گوید که وبسایت منحصرا برای چه کشوری است. هرچند ممکن است در کشورهای دیگر نیز فعالیت داشته باشد. انتخاب دامنه های خصوصی هر کشور، برای سئو سایت کشورهای خارجی بسیار مناتسب است. یعنی اگر مثلا می خواهید سایتی را برای کشور آلمان سئو کنید سعی کنید دامنه .de را انتخاب کنید.

راهکارهای برنامه نویسی سئو

راهکارهای برنامه نویسی سئو اول از همه انتخاب یک زبان برنامه نویسی جدید است. زبان های منسوخ شده به هیچ وجه مورد تایید گوگل نیست. بنابراین سعی کنید از جدیدترین متدها و پیشرفته ترین زبان ها برای کدنویسی سایت استفاده کنید. در قدم بعدی همه اصول و قوانینی را که گوگل تحت عنوان Steps to a Google-friendly site ذکر کرده رعایت کنید. این موارد شامل رعایت متا تگ های مهم سئو، رعایت اصول کپی رایتینگ و تمام راهکاری های سئو سایت آن پیج است.

راهکارهای کپی رایتینگ در سئو

کلمات و عبارات پرسرچ گوگل را استخراج کنید و در مورد آن ها مطلب بنویسید. همانطور که می دانید پیشنهادات گوگل که به عنوان یک هوش مصنوعی عمل می کند حاصل از سرچ های کاربران است. با دانستن آن ها، سعی کنید مطالبی را برای کاربران بنویسید که واقعا دنبال آن می گردند. تمام نکات نامفهوم و سوالات ذهن کاربران را برطرف سازید. نوشتن محتوای با کیفیت در وبسایت به افزایش رتبه در گوگل کمک می کند. همچنین درج محتوای با کیفیت به افزایش بازدید سایت و وایرال شدن مطالب در شبکه های اجتماعی کمک می کند. همینطور باعث می شود وبسایت های زیادی به صورت داوطلبانه به مطالب مفید شما لینک بدهند.

راهکارهای سئو خارجی

راهکارهای سئو خارجی یا همان آف پیج شامل کلیه فعالیت هایی که می شود که در خارج از سایت انجام میگیرد. از آن جمله می توان به شرکت در انواع وبسایت ها و فروم های معتبر و شبکه های اجتماعی بزرگ اشاره کرد. بک لینک ها به کرالرهای گوگل کمک می کنند که راحت تر وبسایت شما را پیدا کنند و این عامل باعث می شود در نتایج جستجوی گوگل بهتر دیده شوید. وتی کاربران عبارتی را در گوگل سرچ می ککنند، موتور جستجوی گوگل از تکنیک های پیچیده تطبیق متن استفاده می کند و صفحاتی را به کاربران نمایش می دهد که هم با سرچ آن ها منطبق باشد و هم شامل مطالب مهمی باشد. این صفحات از طریق لینک هایی که بین صفحات سایت ها وجو دارد کشف می شود. هرچه وبسایت هایی که به شما لینک می دهند قوی تر باشند، اعتبار بیشتری را به شما منتقل می کنند. این یکی از راهکارهای سئو سایت است که بسار مهم است و گوگل به آن اهمیت فراوانی می دهد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 07 جولای 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.