فاکس بلاگ

روش صحیح نوشتن تگ متا Title در سئو

روش صحیح نوشتن تگ متا Title در سئو

تقریبا نزدیک به دو سال است که از الگوریتم جدید گوگل و نادیده گرفتن تگ Keyword در سئو می گذرد . همان تگی که وب سایتها از آن برای معرفی یک Page به رباتهای جستجو استفاده می کردند و مهمترین تگ در شناسایی یک صفحه به شمار می آمد . در این تگ وبمستر می توانست تا ۲۵۰ کارکتر کلمات کلیدی مرتبط با صفحه را در آن تایپ کرده و با ذخیره آن باعث شود زودتر رباتها از یک صفحه دیدن کنند .دقت داشته باشید که این تگ برای موتور جستجوی گوگل مورد بررسی قرار نمی گیرد و اگر معیار شما موتورهای جستجوگر دیگر می باشد حتما باید از این تگ در وب سایت خودتان استفاده کنید . با توجه به این توضیحات روش صحیح نوشتن عنوان را باید یاد بگیرید زیرا مهمترین نقش در سئو یک وب سایت بعد از رعایت کردن موارد فنی دیگر را این متا تگ به عهده دارد .

یکی از مهمترین تگ ها هم برای کاربران و بازدید کننده های سایت و هم برای جستجوگرهای وب تگ عنوان ( تگ Title )  می باشد . متنی که داخل این تگ قرار میگیرد عنوان صفحه را مشخص میکند که در title bar مرورگر به کاربران نشان داده می شود. توجه داشته باشید متن داخل این تگ در صورت زیاد بودن ادامه ی آن توسط مرورگر حذف میشود پس از عناوین کوتاه استفاده کنید. در بخش آموزش سئو (seo) استفاده ی مناسب از این تگ و اینکه چه کلماتی استفاده شود بطور کامل توضیح داده شده است. عنوان صفحه باید بین ۵۰ تا ۷۰ کارکتر باشد . البته این عدد دقیقا مشخص نیست و از روی تجربه و تست باید متوجه شوید زیرا وب سایتهای مرجع هر کدام یک عدد بین ۵۰ تا ۷۰ اعلام کرده اند . (سایت منبع)

برای شروع شاید این سوال برای شما مطرح شود که از کجا متوجه شویم عنوان ما بین ۵۰ تا ۷۰ کارکتر می باشد ؟ کافیست نرم افزار ورد را باز کرده و یک عنوان را به دلخواه تایپ کنید . پایین صفحه سمت چپ تعداد کارکترها نمایش داده می شود. هرباز نیاز به وارد کردن عنوان در ورد ندارید زیرا بعد از یک مدت تکرار می توانید اینکار را به درستی یاد بگیرید . بیشتر از ۷۰ کارکتر در عنوان به صورت نقطه نمایش داده می شود .

 

روش نوشتن این تگ بیار مهم می باشد . سعی کنید عنوان مقاله ، محصول یا مطلب را طوری در این بخش قرار بدهید که بازدید کننده در موتور جستجو به دنبال آن می گردد . اجازه بدهید با یک مثال درک این مهم را کمی راحت تر کنم.

شما باید خودتان را جای بازدید کننده قرار بدهید . بازدید کننده در موتور جستجو وقتی دنبال یک کتاب می گردد به این صورت نام کتاب را تایپ می کند “کتاب شهید مطهری” یا “دانلود کتاب اسلامی” . اما وبسمترها بیشتر سعی می کنند خیلی رسمی یک عنوان را تایپ کنند . مثلا “عرضه فایل pdf همه کتاب های استاد شهید مطهری” . کدام عنوان سریع تر در موتور جستجو نمایش داده می شود ؟ عنوانی که وبسمتر نزدیک به جستجو بازدید کننده را در تگ عنوان قرار داده باشد . به تصویر زیر دقت کنید .

 

باید اینکار را بارها و بارها تکرار کنید تا دقیقا متوجه شوید که کدام تاثیر بیشتری دارد . اینکار نیاز به تجربه و تخصص دارد که از راه آزمون و خطا زودتر می توانید به نتیجه برسید .
بهتر است وقتی می خواهید یک محصول یا مقاله آموزشی را معرفی کنید ابتدا چیزی را در تگ عنوان بنویسید که بازدید کننده به دنبال آن می گردد ، سپس در ادامه موارد دیگر را درج کنید . بر فرض مثال کتاب شهید مطهری | دانلود فایل PDF

 

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 31 جولای 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.