فاکس بلاگ

روش های بالا بردن رتبه الکسا

روش های بالا بردن رتبه الکسا

alexarank

سلام . این بار مطلبی را آماده کردم که کاربران زیادی از ما درخواست داده بودن و خواستند که همان روش ها و فاکتورهایی که ما از آن ها برای بالا بردن تدریجی رتبه الکسا استفاده می کنیم را به عنوان یک آموزش در سایت قرار دهیم . به خاطر همین ، فاکتورهایی را که فکر می کردم مفید باشند و بتواند به شما کمک کند را آماده کردم . پیشنهاد می کنم این مطلب را از دست ندهید ، چون از نظر خودم این روش ها از موثرترین روش های بالا بردن واقعی الکسا می باشند . برای خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

۱-       اولین فاکتور ، ارسال به موقع و منظم مطالب مفید در سایت است . توجه کنید که نه هر مطلبی ! مطالب شما باید کاملا جدید ، پرطرفدار و جالب باشند . شما باید این مطالب خود را به طور روزانه در زمان های مشخص ارسال کنید . یعنی در هر روز که می خواهید در سایت خود به ارسال مطلب بپردازید ، تعداد ارسال ها و زمان ارسال ها را در روزهای بعدی نیز رعایت کنید .

۲-      فاکتور دوم ، داشتن بازدیدکنندگان همیشگی است . یعنی باید سعی کنید که ای پی ها و بازدیدکنندگان ثابت و همیشگی جذب کنید تا در هر روز به سایت شما سر بزنند . توجه کنید که مهم نیست چقدر بازدید داشته باشید ! البته اگر بازدید شما نسبت به سایت های دیگر بیشتر باید و ای پی ها ورودی ثابت روزانه شما هم بیشتر باشد بهتر است ، اما با بازدید متوسط هم می توان از این روش به طور کامل بهره برد .

۳-      فاکتور سوم که همه شما با آن آشنایی دارید ، تبادل لینک با سایت های دیگر است . در این مورد باید توجه کنید که با سایت های هم رتبه و یا بالاتر از خود تبادل کنید . تبادل لینک تاثیر زیادی در الکسا ندارد و وقت خود را زیاد روی این کار نگذارید . برخی از افراد تمامی سایت خود را از لینک و بنر پر می کنند غافل از اینکه با این کار به هیچ جایی نمی رسند جز سنگین کردن سایت خود و آزار بازدیدکنندگان !

۴-      فاکتور بعدی یعنی چهارم ، گذاشتن کلمات کلیدی یا برچسب ها مرتبط با موضوع مطلب است که البته اگر لینک دار باشند خیلی بهتر هستند . این روش ورودی های روزانه از موتورهای جستجو را افزایش می دهد که این هم یکی از دلایل افزایش رتبه الکسا است .

۵-      فاکتور پنجم ، در این مورد پیشنهاد می کنم که به هیچ وجه از ارسال مطالب تکراری که در سایت های دیگر دیده می شود استفاده نکنید . همیشه سعی کنید مطالب جدید ، دست اول و مفید ارسال کنید . سعی کنید جزء سایت هایی باشید که برخی از مطالب را برای اولین بار در سایت خود قرار می دهند . با این روش پیشرفت بسیار قابل توجه ای در رتبه الکسا خواهید داشت .

بهترین فاکتورهایی که می توانستم به شما آموزش بدهم همین ۵ مورد بود . امیدوارم این مطلب مفید ، و قابل توجه قرار گرفته باشد . پیشنهادات و نظرات خود را اعلام کنید . ممنون

  •      
  • رضا ایرانی
  • 30 نوامبر 2013
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.