فاکس بلاگ

روش های بهبود سئو سایت چیست؟

روش های بهبود سئو سایت چیست؟

سئو یا همان بهینه سازی سایت موضوع مهمی است . وب سایت هایی که برای بازاریابی خود از روش بهینه سازی سایت استفاده می کنند، باید علاوه بر طراحی سایت مبتنی بر استاندارد های سئو، به محتوایی که برای کاربر اهمیت دارد هم دقت کنند. در این میان دو گروه از وب مسترها وجود دارند که به نوعی روی وب سایت خود کار می کنند. یک گروه از آنها نویسندگان طبیعی هستند، بدین معنا که به طور مرتب سایت خود را با مطالب مرتبط به روز رسانی می کنند. مخاطبان آنها نیز ممکن است به خاطر مطالب مفید آن سایت هر روز به آن سر بزنند. در حالی که گروه دوم را وب مسترهایی تشکیل می دهند که تنها به فکر پیشرفت کاری و مهارت خود هستند و در دنیای خارج از وب، به طور جدی سرگرم پیشبرد کار خود هستند. این گروه هیچ گاه فرصتی برای مطلب نوشتن ندارند و دوست دارند بدون نوشتن حتی یک کلمه، بهینه سازی سایت خود را انجام دهند. ما در این مقاله به مقایسه این روش ها خواهیم پرداخت.

روش های بهبود سئو سایت و افزایش ترافیک زیاد است که در این مقاله به بیان آن ها پرداخته ایم. سئو مانند بخش های دیگر تجارت، عنصری از علم می باشد. این علم در حقیقت مجموعه ای از روش هاست. روش های زیادی برای بازاریابی وجود دارد. اما در این مقاله بر موضوع بهینه سازی سایت یا همان سئو تمرکز می کنیم.

روش های جایگزین زیادی وجود دارد که می توان به جای تولید محتوا از آنها استفاده کرد و در زمینه سئو موفق بود. از جمله این روش ها می توان به آموزش و اطلاع رسانی اشاره نمود. به طور کلی شش راه برای انجام درست این کار وجود دارد. با یادگیری این شش روش خواهید توانست به درستی مخاطبینی را برای خودتان جمع کنید و بدون نوشتن حتی یک کلمه اقتدار خود را در دنیای رقابت حفظ کنید. آیا دوست دارید ترافیک بیشتری به سمت وب سایت خود به دست آورید؟ ما به صورت رایگان به شما آموزش می دهیم که بدون پرداخت هیچ هزینه ای و با بهره گیری از پنج استراتژی کلیدی، ترافیک سایتتان را افزایش دهید.

با استفاده از این تاکتیک ها می توانید بیش از ۱۶ میلیون نفر را به وب سایت خود جذب کنید و در ماه بیش از ۴۰۰٫۰۰۰ بازدید کننده داشته باشید.

۱- استفاده از تصاویر در سئو

تصاویر گزینه خوبی برای جذب مخاطب هستند. کافیست به سایت هایی مثل پینترست و اینستاگرام نگاه کنید و الگو بردارید. این سایت ها از تصاویر به عنوان اثر گذارترین ابزار برای افزایش فالوورهای خود استفاده کرده اند و درآمد زیادی را از آن خود کرده اند. در حال حاضر اینترنت بیشتر از هر زمانی به سمت محیط ویژوال حرکت می کند و تصاویر جایگاه بالایی را در اینترنت پیدا کرده اند.

۲- استفاده از فیلم در سئو

در بسیاری از موارد شما نخواهید توانست برای بیان یک موضوع یا ایده تنها از عکس استفاده کنید و نیاز به استفاده از ویدئو دارید. ویدئوها می توانند سیل عظیمی از اطلاعات را در کمتر از چند دقیقه به مخاطب منتقل کنند و از این جهت تاثیر فوق العاده ای در جذب مخاطب دارند.

۳- استفاده از پادکست در سئو

ممکن است مشتاق نباشید مقابل دوربین بروید و ویدئو درست کنید. در این حالت پادکست گزینه مناسبی برای شما می باشد. ایجاد منظم پادکست های فوق العاده و در عین حال ساده ترین و کم هزینه ترین روش برای منتقل کردن … و رسیدن به هدفتان است. فرض کنید شما تمام پست های سایتتان را به پادکست تبدیل کنید، این کار کمک زیادی به جذب مخاطبان جدید و تعامل بهتر با مشتری می کند.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 13 آگوست 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.