فاکس بلاگ

روش های کسب درآمد از اینترنت

روش های کسب درآمد از اینترنت – بهترین ها

در صنعت بازاریابی اینترنتی روش های بسیار زیادی جهت کسب درآمد وجود دارد. مانند راه اندازی فروشگاه های اینترنتی برای فروش محصولات و سرویس های مختلف که از جمله روش های کسب درآمد از طریق اینترنت می باشند.

به همین منظور و برای راهنمایی شما عزیزان در این مقاله تصمیم گرفته ام در رابطه با بهترین روش های کسب درآمد از طریق اینترنت که در دنیا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهم.

روش اول: کسب درآمد از طریق دریافت حق اشتراک برای دسترسی به محتوا

طیفی از محتویات مختلف سایت را می توانید در ازای دریافت حق اشتراک برای مدت مشخصی بین یک ماه یا یک سال در دسترس افراد قرار دهید. البته همان طور که می دانید، باید محتوایی را به این منظور انتخاب کنید که ارزش بالایی از نظر کیفیت و کمیت داشته باشد. مثلا می توان در بخش سئو سایت آموزش پیشرفته و آسمان خراش را از طریق پرداخت حق اشتراک در دسترس کاربر قرار داد. برای کسب درآمد از این مدل باید به پتانسیل کسب و کار خود توجه کنید و کمی خلاقیت به خرج دهید.

این مدل درآمدی در کشورهای پیشرفته در صنعت بازاریابی محتوا بسیار متداول است. به عنوان مثال هر یک از متخصصان کمپانی  Smart Insights برای دسترسی به محتوای مورد نظر خود در سایت FT.com برای هر سال ۸۰ پوند پرداخت می کنند.

روش دوم: کسب درآمد از طریق دریافت وجه برای دسترسی به یک محتوای خاص

در این مدل برای دسترسی به یک مقاله یا ویدئو از کاربر وجه دریافت می شود. البته نکته ای که وجود دارد این است که کاربر اجازه دانلود محتوا را نخواهد داشت و تنها به صورت آنلاین به آن دسترسی دارد. در این مدل فقط برای دیدن محتوا برای اولین بار وجه دریافت می شود و پس از آن از طریق در اختیار گذاشتن کلیدی دیجیتال کاربر به محتوا دسترسی خواهد داشت.

روش سوم: کسب درآمد از طریق تبلیغات CPM

 

توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.