فاکس بلاگ

زمان لازم برای سئو سایت

زمان لازم برای سئو سایت

زمان لازم برای سئو سایت بستگی به نوع پروژه دارد. اما برای افرادی که می گویند چقدر طول می کشد تا سایتمان سئو شود و به صفحه اول گوگل بیاید باید اول سایتشان را برانداز کنیم.

سایتی که از ابتدا مطابق با اصول و استانداردهای سئو برنامه ریزی شود شانس بهتری را برای رسیدن به صفحه اول گوگل دارد. همچنین آیتم های دیگری نیز در این موضوع تاثیر گذارند.

کلمه کلیدی برای سئو

کلمه کلیدی برای سئو و میزان سختی و آسانی کار شرط مهمی است. شما کلمه کلیدی مدنظر خود را به ما اعلام می کنید. پس از آن ما با جستجو در گوگل با رقیب های شما آشنا می شویم. هرچقدر رقبایتان سرسخت تر باشند، کار و فعالیت و تلاش بیشتری برای سئو سایت لازم است. به عبارتی ما وبسایت رقبایتان را با وبسایت شما مقایسه می کنیم که این مسئله به طور دقیق تر در بخش بعدی توضیح داده می شد. اما در این جا مسئله نوع کلمه کلیدی مدنط شما است. معمولا عبارات یک کلمه ای خیلی سخت تر هستند، دو کلمه ای کمی آسان تر، سه کلمه ها باز هم ساده تر و به همین ترتیب ادامه می یابد. اما این یک قانون کلی نیست. باز هم به نوع حوزه کاری شما بستگی دارد و ما با توجه به تجربه امان، میزان سختی کار را تخمین می زنیم. به عنوان مثال سئو عباراتی که شامل “دانلود”، “خرید”، “بلیط”، “شارژ”، “تور” و غیره باشند بسیار سنگین بوده و به تلاش زیادی نیاز دارد. در کنار آن وبسایت به زمان بیشتری برای رسیدن به صفحه اول گوگل احتیاج دارد.

آنالیز سایت برا سئو

آنالیز سایت برای سئو، حتما باید قبل از شروع پروژه انجام شود. وبسایتی که با متدهای جدید گوگل نوشته شده باشدو چارچوب های سئو را رعایت کرده باشد، اعتبار بهتری نزد گوگل خواهد گرفت. از این رو سایتی که غیر اصولی هست، مسلما زمان بیشتری را برای سئو شدن نیاز دارد. شخص یا شرکت سئو، ناگزیر است قبل از هرکاری باگ ها و شمکلات سایت را استخراج کند و به اصلاح آن ها بپردازد. زیرا گوگل با کدها و سورس سیت شما ارتباط برقرار می کند و اگر زبان آن غیر اصولی ببیند ارزشی به آن نمی دهد. بنابراین زمان لازم برای سئو سایت غیر اصولی بیشتر از سایت های استاندارد است. سایت شما با سایت رقیب هایی که دارید مقایسه می شود و هرچقدر رقیب هایتان حرفه ای تر باشند، شما نیز مججبورید برای جلو زدن از آن ها وبسایتتان را به روز کنید.

قدمت دامنه سایت در سئو

قدمت دامنه سایت در سئو اهمیت زیادی دارد. به عبارتی هر چقدر سایت قدیمی تر باشد و بازدید کننده های بیشتری داشته باشد اعتبار بیشتری ر گوگل دارد. اگر شما سایت خود را با سایتی که ۱۰ سال است در یک زمینه فعالیت می کند مقایسه می کنید، مطمئن باشید به زمان زیادی برای به دست آوردن اعتبار او نیازمندید. بنابرای عجله نکنید و کار خود را به ما بسپارید تا با بهترین تکنیک های سئو و با یک استراتژی حساب شده بر اساس نوع فعالیتتان، کار سئو را برایتان انجام دهیم. قابل ذکر است که هر چقدر زمان انقضای دامنه سایتتان طولانی تر باشد، بهتر است. گوگل این مورد را به عنوان یک آپشن موفقیت آمیز در نظر گرفته زیرا چنین قلمداد می کند که سایتی که هدف گذاری طولانی مدتی دارد، انقضای دامنه بیشتری دارد و این موضوع کاملا منطقی است.
بعد از این دو آنالیز زمانبندی و بودجه لازم برای سئو سایت اعلام می شود. سپس سئو سایت کمپانی فعالیت های بهینه سازی سایت برای موتور جستجو را آغاز می کند. در حین آن لازم است سایت محتوا گذاری شود تا رشد بهتری در گوگل داشته باشد. قراردادهای ما معمولا ۴ ماهه است اما بازهم بسته به نوع پروژه این زمان در قرارداد تغییر می کند.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 07 جولای 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.