فاکس بلاگ

سئو سایت کلاه خاکستری

سئو سایت کلاه خاکستری

سئو سایت کلاه خاکستری (Gray Hat SEO) بین دو روش سئو کلاه سفید و کلاه سیاه قرار دارد که توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. سئو سایت کلاه خاکستری تاثیر خوبی در رشد رتبه سایت دارد.

اغلب سئوکارها خواسته یا ناخواسته روش هایی را به کار میگیرند و به نوعی خود را نزد گوگل محبوب می سازند. این کار آن ها که با استفاده از تکنیک های سئو انجام می شود، باعث بهبود رتبه سایت می شود. می توان گفت این روش غیرقانونی نیست و به نوعی هم راستای روش های اصولی حرکت کردن می باشد. اما تاثیر آن از سئو سایت کلاه سفید کمتر است.

روش های سئو سایت کلاه خاکستری

روش های زیادی در سئو سایت کلاه خاکستری وجود دارد و به شکلی گسترده در سطح جهان در حال استفاده است. این روش اغلب در شرایطی که فرد حاضر به صرف هزینه نیست و یا کلمه کلیدی بسیار رقابتی است مورد استفاده قرار می گیرد. از این دسته می توان به درج بک لینک دستی اشاره کرد. بک لینک دستی و غیر طبیعی همان روشی است که سئوکاران در وبسایت های دیگران انجام می دهند. یعنی بدون پرداخت هزینه، لینک سایت خود را در سایت های دیگران درج می کنند. همانطور که در مقاله سئو سایت کلاه سیاه گفته شد، گوگل به شدت با فعالیت هایی نظیر خرید لینک مخالف است. همچنین گوگل دوست دارد که مطالب سایت شما آنقدر غنی باشد که دیگران به صورت طبیعی به شما لینک بدهند. گرفتن لینک از سایت های دیگر فواید زیادی برای سئو و شناسایی سایت به گوگل دارد. به همین علت درج بک لینک دستی یکی از روش های سئو سایت کلاه خاکستری بوده و به لینک بیلدینگ معروف است. از آن جایی که لینک بیلدینگ لازمه سئو سایت است و در هر صورت به صورت انسانی انجام می شود، و انسان نیز ممکن است گاها در این عمل دچار خطا شود، بنابراین می توان گفت که سئو سایت کلاه خاکستری تا حدودی طبیعی و قابل قبول است.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 22 جولای 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.