فاکس بلاگ

سئو off-page

سئو off-page

بی شک شما نیز نام سئو سایت را شنیده اید و یا اینکه در مورد بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو چند خطی را خوانده اید. سئو به عنوان یک دانش جدید و یک استراتژی بازاریابی آنلاین می باشد که یک فرصت را برای تمام کسب و کارها ایجاد کرده است تا با رقبای خود در وب سایت های جستجوگر همچون گوگل رقابت کنند و برای بالاتر قرار گرفتن از هم در نتایج جستجوی گوگل با هم مسابقه دهند.

این مسابقه برای بالاتر دیده شدن بسیار هم جدی است و افراد و شرکت ها حاضرند برای نتیجه گرفتن هزینه های بالایی را هم انجام دهند. البته این هزینه توجیه اقتصادی نیز برای افراد و شرکت ها دارد چرا که بالا بودن در نتایج جستجو مستقیما با درآمد افراد و یا شرکت ها ارتباط دارد. البته بواسطه دانش پایین در زمینه سئو سایت برخی ها به اندازه هزینه ای که اجام می دهند نتیجه نمی گیرند. ما قبلا در مورد سئو on-page برای شما صحبت کردیم. اینکه شما چگونه برای خودتان طراحی سایت انجام دهید و چه اقداماتی را برای سئو on-page آن انجام دهید برایتان توضیح دادیم.

 

 

در این مقاله ما سعی داریم که برای شما درباره کارهایی که می توانید برای سئو سایت تان انجام دهید صحبت خواهیم کرد. این کارها را ما به نام سئو off page می شناسیم. البته به خاطر داشته باشید که شما قبل از انجام سئو off page بایستی تمام کارهای لازم برای سئو on-page را انجام دهید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی برای سئو off-page

یک از عمده کارهای اساسی در سئو off page فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. برای سایت کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی صفحه تجاری باز کنید و در آنجا فعالیت کنید. شما می توانید در شبکه اجتماعی مطالب سایت خود را بازنشر دهید و از محتوای انتشار شده به سایتتان لینک بدهید. موتورهای جستجوگر شبکه های اجتماعی را می شناسند.

سعی کنید علاقمندان خود در شبکه های اجتماعی را زیادتر کنید و اعضا خود را زیاد کنید. سعی کنید با محتوای ارسالی تان در شبکه اجتماعی اعضا خود را به چالش بکشید تا در پای مطلب شما نظر بنویسند و یا با هم صحبت کنند. تاثیر این کامنت گذاری در سئو سایت شما بالاست چرا که با هر نظر در پای محتوای شما شبکه اجتماعی مطلب شما را بازنشر می کند و بالا می برد. این فعالیت شما تاثیر به سزایی در سئو سایت تان و نیز در آینده برای برند سازی تان خواهد داشت.

وبلاگ نویسی برای سئو off-page

راه اندازی وبلاگ نیز جز کارهای بسیار تاثیر گذار در سئو off page می باشد. سعی کنید در بلاگ های مختلف صفحه خود را راه اندازی کنید. مطالب منتشر شده در سایت را در وبلاگ خودتان نیز منتشر کنید. با توجه به اینکه موتورهای جستجو بلاگ ها را به عنوان صفحات غیر تجاری می شناسند از این رو به آنها اهمیت بالایی را می دهند.

منظور از صفحه غیر تجاری صفحه ای است که محتوا در آنجا به رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. در سئو سایت تان از وبلاگ نویسی غافل نشوید.

فعالیت در فروم ها برای سئو off-page

فروم ها در اینترنت به عنوان پاتوق افراد علاقمند به یک حوزه شناخته می شوند. فروم ها تخصصی هستند. یعنی یک فروم به صورت تخصصی در یک زمینه خاص ایجاد شده است به عنوان مثال فروم طراحی سایت ، فروم سئو سایت ، فروم بازاریابی آنلاین و غیره. شما با حضور در این فروم ها می توانید به بحث و تبادل نظر و انتشار محتوای مدنظرتان و البته ایجاد بک لینک به سایتتان بپردازید. فعالیت در فروم ها نیز تاثیر به سزایی در سئو off page شما دارد.

ارسال مقاله برای سئو off-page

سعی کنید مقالات خودتان را در سایت های مختلف ارسال کنید و در انتها آدرس سایتتان را به عنوان مرجع قرار دهید. این ارسال هم می تواند توسط شخص خودتان باشد و هم دیگران.

رپورتاژ خبری برای سئو off-page

سعی کنید محتوایی در سایت های خبری انتشار دهید. موتورهای جستجوگر سایت های خبری را می توانند تشخیص دهند. البته تشخیص سایت خبری از یک سایت دیگر از محتوای بسیار بالای آن و در حوزه های مختلف است. با توجه به ارزشمندی سایت های خبری در نزد گوگل فعالیت در این سایت ها برای سئو سایت شما خوب است.

شما وقتی یک رپورتاژ خبری را منتشر می نمایید به مثابه این است که آن سایت خبری در مورد شما صحبت می کند و این یک اتفاق خوب برای سایت شما می باشد.

 

 

 

تبادل لینک برای سئو off-page

شما بایستی بتوانید برای سایت خود یک استراتژی لینک دهی مناسب را بچینید. داشتن این استراتژی لینک دهی به سئو سایت شما کمک زیادی را خواهد کرد. تبادل لینک می تواند جزئی از این استراتژی باشد. البته به یاد داشته باشید که بحث لینک همانقدر که مهم است حساس نیز می باشد. افراط و تفریط در این کار به شما لطمه می زند.

تاثیر لینک برای سایت مثل غده تیروئید برای بدن است، تیروئید پرکار و یا کم کار هر دو مریضی است.

شما می توانید از سایت هایی که مرتبط با خدمات شما هستند برای سایتتان لینک بگیرید. این کار به افزایش رنگ گوگل شما کمک خواهد کرد. در بحث لینک می توان دو کار دیگر را نیز انجام داد.

لینک طعمه برای سئو off-page

فرض کنید شما یک خبر و یا مطلب منتشر شده در سایت دیگران را در سایت و یا وبلاگ خود کپی کرده اید، فراموش نکنید که لینک آن وب سایت را به عنوان منبع قرار دهید. انجام این کار برای دیگران است و اگر مطلب شما قابل اعتماد و خوب باشد دیگران نیز همین کار را برای شما انجام خواهند داد. این نیز یک روش برای افزایش محبوبیت لینک شما می باشد که در سئو سایت تان تاثیر خوب و قابل توجهی خواهد داشت.

لینک متقابل برای سئو off-page

هرجا که که نیاز باشد به صفحات داخلی سایت خود لینک بدهید (این مساله عموما به نام لینک داخلی شناخته می شود). این مساله محبوبیت لینک های داخلی شما را افزایش می دهد به طوری که یک عامل بسیار تاثیر گذار در سئو سایت شما و افزایش رنک گوگل سایت شما می باشد. یک نمونه بسیار معروف برای این کار سایت ویکی پدیاست که چگونه این گردش لینک را ایجاد کرده است. شما همچنین سعی کنید از محتوای سایت و یا وبلاگی مرتبط با سایت خودتان لینک بگیرید. سعی کنید از داخل محتوای سایت و بر اساس کلمه کلیدی هدف و به صورت لینک آنچر برای سایت خودتان لینک بدهید. ما می دانیم که این کار سخت است و پیاده کردن این استراتژی برای شما زمان بر خواهد ولی با توجه به تاثیر بسیار بالا و شگرف آن بر سئو سایت شما نمی توان از آن صرف نظر کرد. این مساله برای سئو off-page شما اساسی است.

ارسال رخداد برای سئو off-page

ارسال رخداد یک تکنیک برای بازدید موقتی و یکجا برای سایت است. فرض کنید شما یک بنر تبلیغی را برای سایت تان در یک سایت پربازدید قرار داده اید و بواسطه آن برای یک زمان کوتاه تعداد بیشتری کاربر به سمت شما روانه می گردد. این کار باعث می شود که شما در برخی روزها بازدید کننده بیشتری را داشته باشید و این از نظر گوگل پنهان نمی ماند و برای سئو سایت تان مفید است، همینطور برخی از کاربران نیز می توانند به دنبال کنندگان سایت شما تبدیل شوند.

تبلیغات ویدیویی برای سئو off-pag

تبلیغات ویدیویی برای سئو off-page و در کل برای سئو سایت شما مفید است. شبکه های زیادی برای انتشار ویدیوهای مرتبط با خودتان وجود دارد. یوتیوب سایت جهانی و آپارات سایت ایرانی است که شما می توانید ویدیوهایتان را در آنجا منتشر کنید. همچنین می توانید این ویدیوها را در سایت خودتان قرار دهید. گوگل این ویدیوها را نیز به عنوان محتوا می شناسد و با اینکار سئو سایت تان تقویت می شود.

Pdf برای سئو off-page

سعی کنید برخی مطالب خودتان را به صورت pdf در سایت قرار دهید. انتشار یک فایل pdf مناسب در سایتتان به شما کمک خواهد کرد. در داخل محتوای فایل لینک وب سایت خودتان را قرار دهید تا کاربران به شما دسترسی داشته باشند. همینطور شما می توانید یک افزونه را بر روی سایت خودتان قرار دهید تا کاربران بتوانند pdf محتوای شما را دریافت کنند. این کار نیز یکی از عوامل تاثیر گذار در سئو سایت شما و بالابردن رتبه گوگل تان می باشد.

گفتگوی آنلاین برای سئو off-page

شما می توانید امکان گفتگوی آنلاین را در سایت تان فراهم آورید. این کار در مرحله اول باعث افزایش مدت حضور کاربران در سایت شما خواهد شد و bounce rate سایت تان را بهبود می بخشد که یک عامل اساسی در بهبود نمره سئو سایت تان نزد گوگل است و هم اینکه اعتماد کاربران به کسب و کار شما را بیشتر می کند چرا که می دانند شما همیشه پاسخگو هستید.

با قرار دادن امکان گفتگوی آنلاین در سایت خودتان به گوگل می فهمانید که شما یک کسب و کار ۲۴ ساعته هستید.

پست گذاری برای سئو off-page

پست گذاری پیوسته و منظم باعث میشود که سایت شما به صورت مداوم بروزرسانی شود و کراول های گوگل بتوانند آنها را دیده و ثبت کنند. پویایی سایت شما بر اساس همین پست های منتشره توسط گوگل سنجیده می شود.

شبکه های خرید اجتماعی برای سئو off-page

اگر شما دارای یک سایت فروشگاهی می باشید، می توانید محصولات خودتان را در بخش جستجوی محصولات گوگل و یا در فروشگاه آنلاین یاهو، فروشگاه آنلاین MSN ارسال نمایید. این یک استراتژی خوب برای کسانی است که طراحی سایت فروشگاهی انجام داده و صاحب فروشگاه هستند. همینطور می توانید می توانید محصولات خودتان در فروشگاه های اجتماعی مهم وبزرگی چون Kaboodle ، Style Feeder، Wists ، Five Limes ، Buzz Shout ، Ohmybuzz و …نیز ارسال کنید.

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 21 آوریل 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.