فاکس بلاگ

عوامل آزاردهنده کاربران وب سایت

 عوامل آزاردهنده کاربران وب سایت

شاید شما بارها با سایت هایی برخورد داشته اید که با بکار بردن مواردی موجب آزار دادن شما برای جستجوی مطلبی و یا منحرف کردن شما از موضوع مورد نظر که به دنبال آن بوده اید شده اند. کارشناسان وب۲۴ همواره با تحلیل وضعیت سایت های مختلف و بررسی مشکلات آنها و تجزیه و تحلیل رفتار مخاطب سعی می کنند بهترین نتایج لازم را برای وب سایت های اینترنتی رقم بزنند. در ادامه مواردی که باعث رنجش کابران از سایت و در نهایت دور کردن و به فراموشی سپردن سایت می شود را بیان خواهیم نمود:

۱٫ عدم ارائه اطلاعات شفاف

سعی کنید اطلاعات شفاف و واضحی را از سایت خود ارائه دهید. سایت های موفق سایت هایی هستند که به طور واضح هدف از کار خود، نوع کسب و کار و محتواهایی که کاربران در سایت خواهند یافت را ارائه خواهند داد.

۲٫ متن های طولانی

برای توضیح مطالب سعی کنید از کلمات مناسب و در حد معمول استفاده نمائید و برای ارائه بهتر مطالب می توانید از تصاویر، ویدئو و اینفوگرافیک که برای کاربران جذاب نیز هست استفاده کنید.

۳٫ سرعت بارگذاری

سایت هایی که بیشتر از ۴ ثانیه لود میشوند به طور معمول ۴۰% از بازدیدکنندگان خود را از دست می دهند و این موضوع برای سایت های فروشگاهی به منزله از دست دادن مشتری می باشد.

۴٫ پخش موسیقی و فیلم

شاید برای شما نیز بارها اتفاق افتاده که وقتی وارد سایتی می شوید به طور خودکار و بدون اجازه کاربر موسیقی پخش می شود و یا اینکه فیلمی به نمایش در می آید. این باعث می شود که از حجم پهنای باند شما کاسته شود . اگر میخواهید برای محصول خود از طریق ویدئو تبلیغ کنید کاربران را تشویق به دیدن ویدئو کنید.

۵٫ سایت واکنش گرا

امروزه بیشتر کابران با استفاده از موبایل و تبلت از اینترنت استفاده میکنند و تقریباً ۶۰% از کاربران از این دسته از افراد هستند. سایت خود را با این ابزارها تطبیق داده تا کاربران برای مشاهده وب سایت شما مشکلی نداشته باشند.

۶٫ استفاده از پاپ آپ

یکی از آزاردهنده ترین روش های تبلیغات استفاده از پاپ آپ است و به صورت تقریبی ۹۵% از کاربران از این کار نفرت دارند. حتی گوگل نیز چنین سایت هایی را جریمه می کند. اگر برای تبلیغات خود می خواهید از پاپ آپ استفاده کنید سعی کنید به صورت هوشمندانه و در جای مناسب از پاپ آپ استفاده کنید.

۷٫ استفاده از عنوان و تیترهای نامناسب

کاربران از طریق تیترهای شما وارد وب سایت شما می شوند. سعی کنید محتوایی متناسب با تیترهای خود تهیه کنید و یا اینکه برای محتواهای تولید شده خود تیترهای مناسبی را تهیه کنید.

۸٫ ناقص بودن اطلاعات در قسمت تماس باما

سعی کنید اطلاعات کاملی از سایت و شرکت خود در قسمت تماس با ما قرار دهید و همچنین برای ارائه بهتر موقعیت مکانی خود را در نقشه مشخص نمائید.

عواملی که مورد آزار کاربران در سایت می شوند بسیارند شما می توانید از کاربران در مورد رضایت از سایت خود نظرخواهی کرده و از این نظرات در جهت ارتقای سایت خود گام بردارید. همواره سعی کنید با گرفتن بازخورد مناسب از کاربران مشکلات سایت خود را بررسی کرده و آنها را بهبود دهید. اهمیت دادن به تجربه کاربری و رفتار کاربران می تواند کمک بسیار زیادی به بهبود و پیشرفت سایت شما بکند. ایجاد جذابیت و مطالب مفید در سایت باعث ماندگاری کاربران در سایت شما شده و به مرور برند شما را توسعه می دهد. همواره سعی کنید با گرفتن بازخورد از کاربران و تعامل با انها وب سایت خود را بهبود دهید.

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 18 ژانویه 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.