فاکس بلاگ

عکس بر روی سئو سایت چه تاثیری دارد؟

عکس بر روی سئو سایت چه تاثیری دارد؟

تاثیر عکس بر سئو سایت چه میزان است؟ آیا می توان با درج تصاویر داخل مطلب باعث افزایش رنکینگ و بهبود سئو سایت شد؟ این مطلب را از دست ندهید.

متن به طور کلی تاثیر خیلی بالایی بر سایت دارد. حال اگر متن با جلوه های بصری نظیر عکس و فیلم ترکیب شود این تاثیر چند برابر می شود. خود شما وقتی مطلبی را در اینترنت می خوانید، حتما وقتی داخل متن از عکس استفاده شده باشد بیشتر لذت می برید. به احتمال بسیار بالا تایرگذاری متنی که همراه با تصویر ارائه می شود، روی ذهنتان چندین برابر است. بازدیدکنندگان سایت شما نیز به همین ترتیب با عکس تاثیر بیشتری میگیرند و از خواند مطالبتان بیشتر لذت می برند. اما از نظر موتورهای جستجو نظیر گوگل، این تاثیر چگونه است؟

تاثیر عکس بر عملکرد گوگل

گوگل، با الگوریتم های پیشرفته ای که دارد، همیشه هدف مهمی را دنبال می کند که آن هدف کسب رضایت کاربران است. نتایج جستجوی گوگل وبسایت هایی را در رتبه بالاتر نمایش می دهند که کاربران بیشتر آن را میپسندند. علاوه بر قراردادن تصویر داخل متن، باید ان تصویر را حتما برای گوگل بهینه سازی نمایید. روش این کار را در مطلب سئو عکس بخوانید. با استفاده از این تکنیک ها، خواهید توانست علاوه بر جذب مستقیم کاربران، به طور غیر مستقیم نیز بازدید سایت خود را افزایش دهید. بدین گونه که به ازای هر سرچ کاربر، گوگل یک سری از نتایج را در تب image نمایش می دهد. در این قسمت، گوگل تصاویری را قرار می دهد که از اصول سئو عکس پیروی کرده باشند. کاربر پس از دیدن تصاویر می تواند روی آن کلیک کرده و وارد سایتتان شود. از این جهت شما به صورت غیر مستقیم ترافیک زیادی برای سایتتان خواهید گرفت.
تاثیر عکس بر سئو سایت نیز همانند سئو سایت ویدیویی آنقدر زیاد است که تاثیر آن را در به سرعت خواهید دید. برای این کار حتما دقت نمایید که حجم سایت بالا نرود.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 24 آوریل 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.